Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:19:43 GMT

فوتبال جهان| سرخیو بوسکتس با بارسلونا تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۰۸۹۲۰

فوتبال جهان| سرخیو بوسکتس با بارسلونا تمدید کرد

فوتبال جهان - سرخیو بوسکتس قرارداد خود با آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا را برای مدتی طولانی تمدید کرد. ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، سرخیو بوسکتس هافبک میانی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا قراردادش را با این تیم تا سال 2023 تمدید کرد.

بارسلونا علاوه بر تمدید قرارداد بوسکتس، غرامت فسخ قرارداد او را هم از 200 میلیون یورو به 500 میلیون یورو افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوسکتس که تاکنون 490 بازی رسمی برای بارسلونا انجام داده و 13 گل هم زده است، تا پایان فصل 2021-2020 با قهرمان فصل گذشته لالیگا قرارداد داشت و قراردادش را دو سال دیگر تمدید کرد.

او از سال 2008 تاکنون با بارسلونا 28 جام برده که شامل 7 قهرمانی در لالیگا، 6 قهرمان در جام حذفی، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، 3 قهرمانی در سوپرجام اروپا و 6 قهرمانی در سوپرجام اسپانیا می‌شود.

جدول رده‌بندی لالیگا

انتهای پیام/

 

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۰۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!

دلیل عدم تمایل WWE به ادامه همکاری با ستاره NXT فاش شد.

تریپل اچ در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش با رد برخی شایعات اعلام کرد که درو گولاک از WWE اخراج نشده است.

طرفداری | منابع مختلفی از داخل WWE و NXT به رسانه Fightful Select اطلاع دادند که گولاک همچنان تحت قرارداد WWE است، اما تنها یک ماه از اعتبار این قرارداد باقی مانده و تمایلی به تمدید آن وجود ندارد. به نظر دو عامل بیشتر از هر چیز در اتخاذ این تصمیم نقش داشتند.

دلیل اول مطرح شدن نام گولاک در شکایت ستاره سابق WWE، راندا روزی از برخی عوامل این کمپانی است و دلیل دوم شکایت‌های متعدد برخی استعدادهای NXT از آسیب زدن‌های گولاک در حین مسابقات و تهدید آنها در صورت گزارش دادن این موارد است.

یکی از استعدادهای NXT گولاک را فردی عجیب توصیف کرد که با قلدری کردن سعی در آزمایش دیگران دارد. همین دلایل به نظر کافی هستند تا با وجود تمایل گولاک به ادامه دادن با اولین کمپانی کشتی کچ جهان، قراردادش تمدید نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • جای ال‌کاپیتانو خالی؛ سرخیو راموس قهرمانی رئال مادرید را تبریک گفت + عکس
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا