Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده سپاه ناحیه چگنی در این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس را تأسی گرفته از حضرت فاطمه (س) دانست و افزود: زنان در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف فعالیت‌هایی ازجمله امداد و درمان؛ کمک به مجروحان؛ تهیه و بسته‌بندی پوشاک و خوراک و بسیاری از امور دیگر می‌نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ منصور کریمی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان و بزرگداشت مقام ایشان و خانواده‌های آنان کمترین کاری است برای تقدیر از فداکاری‌هایشان است

وی افزود: زنان ما چه درگذشته و چه در حال در دفاع از حرم اهل‌بیت مدافعین حرم را رهسپار راه شهادت نمودند و نقش زنان در دفاع از اسلام و انقلاب بدیهی و روشن است

در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس زنان در دفاع مقدس و ایستگاه صلواتی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،مدیرکل جهاد کشاورزی استان درهمایش جهش تولید در دیمزار‌ها گفت: بروجن از شهرستان برتر استان در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها است.
برزگر افزود: اجرای آموزش‌های لازم در مراحل کاشت داشت و برداشت، تحویل ادوات نوین کشاورزی و تجلیل از کشاورزان برتر در سطح استان از اهداف همایش جهش تولید در دیمزار‌ها است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود