Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@16:43:06 GMT

اظهارات بازیکن سابق پرسپولیس درباره شهرآورد 88

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۲۶۳۱

به گزارش وانانیوز، 

 محمد نصرتی بازیکن سابق تیم  فوتبال پرسپولیس درباره دربی 88 اظهار کرد: کیفیت فنی بازی اصلا خوب نبود و ما در بازی اصلا موقعیت گل ندیدیم و این به سود پرسپولیس بود چون آن ها باید در بازی های مهم تری شرکت کنند ولی فکر می کردم که تیم استقلال حملات بیشتری  روی دروازه پرسپولیس داشته باشد اما این طور نشد به هر حال نتیجه تساوی، نتیجه خوبی برای پرسپولیس است و این تیم می تواند با تمرکز بیشتر در آسیا حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن سابق پرسپولیس درادامه گفت: تماشاگران پرسپولیس دراین مسابقه ازتیم استقلال بیشتر بودند و قانون 50، 50 می خواهد هوادارهای هر 2 تیم را راضی نگه دارد.

نصرتی درباره سبک بازی استقلال در این دربی اظهار کرد: از سبک بازی استقلال تعجب کردم فکر میکردم که آن ها بیشتر حمله کنند تا پرسپولیس چون این تیم بیشتر به سه امتیاز نیاز دارد. شرایط پرسپولیس در جدول بهتر از این تیم است و همچنین آ ن ها درلیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و به فکر سلامت بازیکنان خودشون بودند البته حسین ماهینی دچار مصدومیت شد که امیدوارم جدی نباشد امادرمجموع  استقلال با این تساوی از پرسپولیس بیشتر ضرر کرد.

محمد نصرتی درباره بازی پرسپولیس در مقابل تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم پرسپولیس درقطر بازی خوبی داشته باشد و بتواند تساوی کسب کند تا دربازی برگشت و درحضور 100 هزار هوادار بتواند این تیم را شکست دهد و به فینال صعود کند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال دربی 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها