Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-03@00:20:50 GMT

استقلالی‌ها به عیادت حسین ماهینی رفتند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۲۷۲۰

به گزارش مهر، حسین ماهینی مدافع باتجربه تیم پرسپولیس در نیمه اول دیدار مقابل استقلال دچار آسیب دیدگی شد و به همین دلیل جای خود را به شایان مصلح داد. شدت مصدومیت این بازیکن به حدی زیاد است که به گفته برانکو ایوانکوویچ به احتمال فراوان فصل جاری را تا پایان از دست داده است.

اگر مصدومیت ماهینی را تلخ ترین اتفاق این بازی بدانیم، اتفاق خوب و زیبای این بازی را هم باید عیادت دسته جمعی استقلالی ها در پایان این بازی از حسین ماهینی مصدوم در رختکن سرخ پوشان بدانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از به صدا در آمدن سوت پایان دربی، بازیکنان و اعضای کادر فنی آبی پوشان دسته جمعی در رختکن سرخ پوشان حضور یافتند و جویای حال حسین ماهینی شدند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با نتیجه بدون گل به پایان رسید تا با تقسیم امتیازات این بازی، جمع امتیازات پرسپولیس دقیقا دو برابر جمع امتیازات آبی پوشان بشود. شاگردان برانکو در پایان هفته هشتم ۱۶ و استقلالی ها ۸ امتیازی شدند. 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است

مربی تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی فردا و دیگر بازی‌ها تمامی تلاش‌مان گرفتن حداکثر امتیازات را کسب کنیم و سروسامانی به شرایط جدولی‌مان بدهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی صداقت شامگاه امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر اظهار کرد: فردا با تیم اصیل و باشخصیت ذوب‌آهن بازی داریم که همواره سخت و چالش‌برانگیز بوده است که با حضور محمد ربیعی و کادرفنی‌اش شرایط سخت‌تر می‌شود. امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم چرا که محکوم به جمع کردن امتیازات در هفته‌های پایانی لیگ‌برتر هستیم.

وی افزود: شرایط جدولی‌مان اجازه هیچ تصمیمی به ما نمی‌دهد، شرایط بحرانی داریم و امیدواریم و مطمئن هستیم که می‌توانیم شرایط جدولی‌مان را تغییر دهیم؛ در بازی فردا و دیگر بازی‌ها تمامی تلاش‌مان گرفتن حداکثر امتیازات را کسب کنیم و سروسامانی به شرایط جدولی‌مان بدهیم.

مربی تیم فوتبال نساجی بیان کرد: فوتبال شرایط غیرقابل پیش‌بینی را دارد و زیبایی این بازی و ورزش همین است، با تمام تلاش کادرفنی، مربیان و بازیکنان به شما قول می‌دهیم که بهترین کیفیت‌مان را ارائه دهیم، جدول لیگ‌برتر از نگاه باشگاه نساجی اشتباه است و برای تغییر آن تلاش می‌کنیم.

وی عنوان کرد: شرایط فکر کردن به محرومان و مصدومان را نداریم، اما در دیدار مقابل تراکتور تعدادی بازیکن مصدوم را در اختیار نداریم و در این دیدار هم محروم و مصدوم داریم و بازیکنان جایگزین همیشه با کیفیت خوب‌شان جوابگوی تلاش‌های ساکت الهامی بودند.

کد خبر 749502

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • آتش‌بازی پرسپوليس دردسرساز شد
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند