Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@04:40:24 GMT

مضحک ترین ربات دنیا اختراع شد +فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۳۷۵۸

مضحک ترین ربات دنیا اختراع شد +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «فو جونلین»، کشاورز 54 ساله و ساکن شهر «هایهی» در شمال چین دستگاه مکانیکی اختراع کرد که کاربرد موثری ندارد. این ربات مضحک شبیه خرچنگی است که می تواند مسافر حمل کند.

سوار شدن روی این ربات با تکان زیادی همراه و مانند شتر سواری است. از آنجایی که این ربات کاربرد موثری ندارد و شکل آن بسیار ناخوشایند است ،این اختراع به عنوان مضحک ترین ربات در جهان ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگیزه کشاورز چینی از ساخت ربات هنوز مشخص نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

رباتی که بسیار بی کاربرد است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اختراع دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض کشاورزان در اسپانیا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ یورونیوز اعلام کرد هزاران کشاورز اسپانیایی یکشنبه سوار بر تراکتور اعتراض کردند و این در حالی است که کشاورزان لهستانی نیز یک بزرگراه منتهی به آلمان را مسدود کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


کشاورزان اسپانیایی با وجود امتیاز‌هایی که اتحادیه اروپا در خصوص توافق سبز ارائه داده است در مادرید اعتراض کردند. معترضان ادعا می‌کنند سیاست‌های اتحادیه اروپا همچنان تولیدات آنها را غیر رقابتی می‌کند. صاحبان زمین‌های کوچک با مشکلات اداری روبرو هستند. برگزار کنندگان این اعتراض‌ها ادعا کردند هزار کشاورز به آنها ملحق شده‌اند.
یک کشاورز معترض : ما خواستار آن هستیم که مصرف کنندگان به ما ملحق شوند و تصویری از اتحاد نشان دهند، چون در نهایت هر آنچه ما در مکان‌های روستایی خواستار آن هستیم، وارد بازار فروش می‌شود.
خبرنگار : کشاورزان در لهستان نیز با پیوستن به این اعتراض، یک بزرگراه منتهی به آلمان را مسدود کردند. بلژیک پیشنهاد کرده است در خصوص سیاست‌های کشاورزی خود امتیازاتی بدهد که در ابتدا برای محافظت از محیط زیست در نظر گرفته شده بودند. در عین حال، کشاورزان همچنان می‌گویند این اقدامات کافی نیستند. کشاورزان این استدلال را مطرح می‌کنند که این سیاست‌ها ممکن است کسب و کار آنها را نابود کنند.

دیگر خبرها

  • مسقط: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند
  • واکنش تند مقامات آمریکا و اروپا به پیروزی دوباره پوتین | این انتخابات مضحک، ساختگی و باطل است...
  • اعتراض کشاورزان در اسپانیا
  • ثبت بیشترین اختراع‌های سال ۲۰۲۳ هوآوی با وجود تحریم
  • بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب آب، پشت سازه‌های آبخیزداری قصرقند
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان
  • گل به خودی مضحک مدافع چلسی (فیلم)
  • ذخیره دوازده و نیم میلیون متر مکعب آب پشت سازه‌های آبخیزداری قصرقند
  • اختراع جدید دانشمندان کره‌ای: «برنج گوشتی»، منبع پروتئین آینده
  • رُکیتا و کشاورز