Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مریم بیدخام عصر پنجشنبه در دومین نشست مجمع بانوان شوراهای شهر استان که در سالن جلسات فرمانداری آبیک برگزار شد ، شورای شهر و شهرداریها را از جمله نهادهای مهم در مدیریت‌های شهری عنوان کرد و افزود: بانوان شورای شهر استان در چارچوب وظایف ذاتی خود برنامه مدونی تنظیم کرده و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود را تدوین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها و تشکلهای مردمی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ، از بانوان شورای شهر استان خواست تا با طرح موضوعات مختلف فرهنگی و اجتماعی بر اساس دستورالعملها در کارگروههای فرمانداری ها به نحو مطلوبتری از ظرفیت دستگاهها استفاده کنند.
بیدخام، استفاده از ظرفیت های مردمی و تشکل های مردم نهاد را از رویکردهای مهم مدیریت استان برای برخورد با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
وی، اعتماد به جوانان و بانوان در عرصه های مختلف را به مثابه اعتماد به آینده دانست و اظهار داشت: هرجا به جوانان و بانوان مسئولیتی واگذار شده و به شایستگی و تخصصشان اعتماد شده، نشاط و پویایی به بار آورده است.
بیدخام با بیان اینکه حضور اثرگذار سازمان های مردم نهاد در شهرهای استان در کنار دولت می تواند نقش موثری در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا کند از اعضای حاضر خواست تا در جهت شناسایی افراد توانمند و با انگیزه در تاسیس سمن اهتمام جدی داشته باشند.
وی تاسیس سمن در شهرستانهای استان را ضروری دانست و گفت: سازمان های مردم نهاد در شناسایی مشکلات، ارائه راهکار و اجرایی کردن راهکارها برای حل مشکلات می توانند حضور پررنگی داشته باشند. 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با ذکر حدیثی از امیر المومنین علی(ع) مبنی بر سپری شدن فرصت ها در عمر انسان افزود: دوره مسئولیتها به سرعت سپری خواهد شد و مهم این است که پس از اتمام دوره نمایندگی فعالیتی ماندگار و اثر بخش در جهت خدمت رسانی به مردم از خود به جا گذارید.
7388/6012
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 آسیب های اجتماعی استفاده از ظرفیت خدمت رسانی به مردم سرمایه شورای شهر اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • دولت بسترساز جهش تولید است
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود