Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید تهامی مدیرکل رادیوهای آسیای مرکزی، قفقاز و شمال خاورمیانه در معاونت برون مرزی صداوسیما درباره فعالیت های این اداره کل به خبرنگار مهر گفت: در معاونت برون مرزی حدود ۳۲ شبکه رادیویی مشغول به کار هستند که از این میان در اداره کل ما رادیوهایی به زبان ارامنه، تالشی، قزاقی، ترکی استانبولی، تاجیک، ازبک و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. وجود دارد.

وی با اشاره به تعامل با مخاطبان اظهار کرد: این رادیوها در ماه های مناسبتی مثل ماه مبارک رمضان و ماه محرم برنامه های مختلفی پخش می کنند که مخاطبانی از سراسر جهان به آنها گوش می کنند و غالبا هم درباره آنها فیدبک می دهند.

تهامی اظهار کرد: خیلی از مخاطبان ما با شنیدن برنامه های حوزه برون مرزی مسلمان شده اند و حتی نام فرزندانشان را براساس برنامه های ما انتخاب کرده اند.

وی افزود: ما در ماه محرم برنامه هایی از مراسم های سخنرانی و تعزیه ها پخش می کنیم که گاهی تنها مرجع مخاطبان ماست چراکه در بسیاری از این کشورها برای عزاداری و آیین های مذهبی محدودیت دارند و منع می شوند.

مدیرکل رادیوهای آسیای مرکزی، قفقاز و شمال خاورمیانه در پایان بیان کرد: من سال هاست که در حوزه برون مرزی کار می کنم و می توانم بگویم که حوزه برون مرزیِ صداوسیما یکی از موثرترین حوزه های صداوسیماست که جلودار جنگ رسانه ای در دنیاست یعنی این بخش فعالیت های بسیار شاخصی در حوزه جنگ های رسانه ای دارد.

کد خبر 4413661 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو ماه محرم و صفر مراسم عزاداری معاونت برون مرزی صدا و سیما تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی اسکار حوزه هنری انیمیشن درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  رئیس سازمان صداوسیما گفت: رسانه ملی با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

رسانه ملی ده‌ها دقیقه برنامه گفتگو محور وترکیبی برای پوشش کامل نمایشگاه کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی تهران برگزار می‌شود تدارک دیده است.

آئین پایانی دومین جشنواره نمایش‌های عروسکی یا عروسک خونه فرصتی بود برای بیان دغدغه‌ها و مطالبه ها.

فصل سوم برنامه «محفل» به زودی کلید می‌خورد. گروه سازنده این برنامه برای تهیه این فصل ممکن است به خارج از کشور هم بروند.  

«محفل» پر مخاطب‌ترین برنامه نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳ بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • برنامه هیات‌های مذهبی برای سالروز شهادت امام صادق(ع) اعلام شد
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • نگاه مجلس دوازدهم خارج از باندها و جناح‌های سیاسی است
  • نگاهی به فصل دوم مسابقه معمایی موزیکال «صداتو» / نغمه‌ای در دل معمای موسیقی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • صهیونیست‌ها ناچارند تسلیم شوند
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است
  • امروز پرچمدار و جلودار تحول در کشور، آموزش و پرورش است/ شهید مطهری معلم تراز انقلاب بود