Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان رضایی تهیه کننده فیلم سینمایی «چارلی در تهران» به کارگردانی مهدی آقابابایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: از حدود ۲ روز پیش کاوه عزیزی تدوین را آغاز کرده و قرار است کار صداگذاری را نیز بهروز معاونیان انجام دهد.

وی افزود: برای ساخت موسیقی با چند نفر رایزنی کرده ایم اما هنوز به نتیجه نرسیده ام با این وجود هنوز سرنوشت «چارلی در تهران» روشن نیست و نمی دانیم چه زمان این فیلم را به نمایش می گذاریم ولی تمام تلاش خودمان را برای اکران خوب این اثر به کار می بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی درباره دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: به تازگی برای دریافت پروانه ساخت «فشن» به کارگردانی من و تهیه کنندگی مشترک خودم و علی فاتحی اقدام کرده ایم که امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم این مجوز را دریافت کنیم.

وی با اشاره به اینکه «فشن» درباره مُد، طراحی و افرادی است که به کار مدلینگ می پردازند، بیان کرد: اگر بتوانیم مجوز ساخت دریافت کنیم، ۲ ماه دیگر «فشن» را در تهران کلید می زنیم.

این تهیه کننده و کارگردان در پایان با انتقاد از اینکه یکی از فیلمنامه هایش بدون دلیل منقطی از سوی شورای پروانه ساخت رد شده است، گفت: فیلمنامه قبلی من با نام «ری را» توسط شورای پروانه ساخت رد شد و اعلام کردند متن به لحاظ اجتماعی مشکل دارد. به اعتقاد من آنها بدون منطق این فیلمنامه را رد کردند.

کد خبر 4412527 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: رحمان رضایی فیلمنامه نویسی مدلینگ تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی هفته دفاع مقدس فیلم کوتاه سریال ایرانی برنامه تلویزیونی اسکار حوزه هنری انیمیشن درگذشت چهره ها موسیقی ایرانی برنامه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری

آفتاب‌‌نیوز :

افخمی به تازگی برای فیلم سینمایی «کاغذ شطرنجی» متقاضی پروانه ساخت شده است. این فیلم قرار بود ۵ سال پیش به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین برود، اما حالا قرار است سیدعماد حسینی کارگردانی آن را بر عهده بگیرد. این دومین تجربه همکاری سیدعماد حسینی و بهروز افخمی به شمار می‌رود.

قصه این فیلم سینمایی در سال ۱۳۶۰ در تهران روایت می‌شود. افخمی فیلمنامه این اثر را بر اساس قصه‌های واقعی به نگارش درآورده، وی قصه این فیلم‌های سینمایی را از خاطرات یک بازپرس دادگستری به نام ناصر بیگدلی گرفته است.

فیلم «کاغذ شطرنجی» در انتظار پروانه ساخت به سر می‌برد. افخمی پیش‌تر تهیه‌کنندگی فیلم «استاد» به کارگردانی سیدعماد حسینی را پذیرفته بود که این فیلم در جشنواره چهلم فیلم فجر اکران شد و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای سجاد بابایی رقم زد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد/ سینما و تئاتر هنر فردی نیست
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد