Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@09:15:05 GMT

وحدت و انسجام ملی رمز پیروزی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۸۵۶۹

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های امروز نماز جمعه شهر اراک گفت : وحدت ، یکپارچگی و انسجام ملی رمز پیروزی ملت بزرگ ایران و راه حل گذر از تنگناها و بحران های اقتصادی است .
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سخنرانی سخیفانه ی ترامپ و مواضع روشن و مستحکم رئیس جمهوری ایران در مجمع سازمان ملل گفت : ترامپ با سخنانش نابخردانه و بی تدبیر خود سیاست های جنایتکارانه آمریکا و ایادی استعمار را نشان داد و به همین دلیل نیز از سوی مجامع بین المللی مورد تمسخر و مضحکه ی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه اراک گفت : مواضع ایران اسلامی به مانند همیشه شفاف و بیان گر مطالبات ملت ایران و ملت های مظلوم اسلامی بود که از سوی رئیس جمهور به مردم جهان عرضه گفت چراکه ملت ایران ملتی قانون مدار و با نزاکت است .
وی از نوسانات بازار ارز و مشکلات معیشتی مردم هم گفت و افزود : چالش های اقتصادی و متخلفان مالی و فرار سرمایه ها باید از سوی دستگاه قضا به جد پیگیری شود .
نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس به جنایت تروریستی اهواز هم اشاره کرد و شهادت طلبی را آرمان ملت ایران دانست و از مسئولان دستگاه های امنیتی خواست عاملان این جنایت خونین را شناسایی کنند .
برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر ایام اربعین و پذیرایی از زائران اربعین حسینی بخش دیگر سخنان امام جمعه اراک بود .
آیت الله دری نجف آبادی گفت : سازماندهی موکب ها و آمادگی مسیرهای گذر زائران اربعین حسینی از استان مرکزی برای باید در دستور کار قرار گیرد .
وی به بازگشایی مدارس هم اشاره کرد و گفت : از معلمان و مربیان خواست به نحوی شایسته دانش آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی را در مسیر پویایی شکوفایی و تعالی انقلاب اسلامی تربیت نمایند .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: امام جمعه اراک نماز جمعه وحدت انسجام پیروزی آیت الله دری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد تیمش تنها با هدف پیروزی مقابل پرسپولیس وارد زمین شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یونس اکبرپور پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر به بازی برگشتیم و حق‌مان واقعاً برد بود.

حسینی: هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و مسئله اصلی ما لیگ است

 

وی گفت: من به شخصه تا لحظه آخر امید داشتم. خدا هم به تلاش همه بچه‌ها نگاه کرد و موقعیت ها تبدیل به گل شد و توانستیم پیروز شویم.

بازیکن آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که مجتبی حسینی در بین نیمه چه صحبتی با بازیکنان داشت، عنوان کرد: حسینی نکات فنی را گفت و بچه‌ها را تشویق کرد. ما آمده بودیم که بازی را ببریم و واقعاً تیم برتر میدان بودیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • از این بردها زیاد داشتم | سرمربی پرسپولیس را نباید تحقیر کنیم
  • حسینی: هرگز حریف را تحقیر نمیکنم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است