Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس هیئت مدیره صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر کشور گفت:  2100 خانوار   استان  از مزایای بازنشستگی ، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار هستند .

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی هنردوست در پنجمین نشست کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شمال استان که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت گفت: در آذربایجان غربی 76 هزار 525 خانوار تحت پوشش بیمه عشایری و کشاورزی هستند و برنامه ریزی جدید بر اساس عضویت 18 هزار خانواده جدید صورت گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این استان 2100 خانوار از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی و مستمری بازماندگان برخوردار هستند .

هنردوست با بیان اینکه صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر یکی از دستگاههای تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در کشور فعالیت می کند خاطر نشان کرد : بمنظور فراگیری عدالت اجتماعی در جامعه 2 برابر حق بیمه این قشر زحمتکش توسط دولت پرداخت می شود تا شرایط برای ایجاد توسعه پایدار در این مناطق فراهم شود .

شاهین علیزاده  فرماندار ماکو نیز در این نشست گفت: یکی از برنامه ریزی های کلان دولت تحت پوشش قرار گرفتن تمامی خانواده های شهری و روستایی توسط بیمه های اجتماعی است که با همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است .

وی با بیان اینکه بیمه هزینه نیست و سرمایه گذاری برای آینده است افزود : صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شرایط بسیار مناسبی را برای جامعه هدف خود فراهم آورده است تا این قشر مولد و زحمت کش نیز با آرامش خاطر بیشتری به حیات خود ادامه دهند .

فرماندار ماکو نقش کارگزاران را در اجرای سیاستهای دولت بسیار مهم و تاثیر گذار عنوان و خاطر نشان کرد: کارگزاران می توانند با تبیین اهداف دولت و تشریح مزایای صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر ، خانوار های زیادی را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند .

به گزارش ایسنا: در ادامه این جلسه کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی ، کشاورزان ، روستائیان و عشایر شمال استان نکته نظرات و مسائل و مشکلات خود را پیرامون ارائه خدمات مطلوب و عضوگیری مطرح نمودند .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 آذربایجان غربی بازنشستگی بخش خصوصی خانواده وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان تا پایان سال به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها در خصوص مشکلات ارتباطی روستاها اظهار کرد: توسعه اینترنت روستایی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است و در این راستا تا پایان سال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت توسعه ارتباطات روستایی آذربایجان‌غربی افزود: تلاش می‌کنیم تا پایان سال‌جاری با پوشش اینترنت ۲۶۰ روستای باقیمانده، پوشش تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به اتمام برسانیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: هرچند برخی نقاط کم‌پوشش یا کم‌کیفیت باقی خواهد ماند که مشکل آن‌ها را نیز با احداث سایت‌های جدید رفع خواهیم کرد.

جلیلی‌نژاد با اشاره به اتصال بیش از ۴۳۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت در دولت سیزدهم تصریح کرد: زیرساخت‌های ارتباطی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله دستاوردهای مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه دولت هوشمند و ایجاد بسترهای ارتباطی برای مناطق محروم است.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش تأمین انتقال و برق سایت‌ها و کوهستانی بودن استان آذربایجان‌غربی از عوامل مهم اتصال نداشتن مابقی روستاها به شبکه ملی اطلاعات است که با رفع مغایرت‌ها و شناسایی موانع موجود تا پایان سال ۱۴۰۳، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 751335

دیگر خبرها

  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود