Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@05:32:21 GMT

حمله تروریستی اهواز بخشی از بسته عملیاتی دشمن است

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۱۹۲۵۰

حمله تروریستی اهواز بخشی از بسته عملیاتی دشمن است

زنگنه گفت: ما این اقدام تروریستی را جزئی از بسته عملیاتی دشمن می‌بینیم که هر روز به یک شکلی چه اقتصادی، چه سیاسی و این هم یک شکل آن است که محکوم است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز وزیر نفت پیش از آغاز برنامه های سفر خود به خوزستان، با حضور در گلزار شهدای اهواز به شهدای حادثه تروربستی 31 شهریور این شهر ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیژن نامدار زنگنه در گلزار شهدای اهواز گفت: تروریست خوب و بد ندارد و باعث توسعه خشونت است؛ تجربه نشان داده که عملیات‌های تروریستی تماماً از خارج ایران سازماندهی می‌شوند.  

وی افزود: ما این اقدام تروریستی را بخشی از بسته عملیاتی دشمن می‌بینیم که هر روز به یک شکلی چه اقتصادی، چه سیاسی و این هم یک شکل آن است که محکوم است و ما راهمان را با قدرت برای سعادت مردم ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۱۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال

پیکر مطهر شهید منصور عزیزپور محمدی؛ از شهدای سرفراز شهرستان‌ اهواز پس از ۴۰ سال شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ پاسدار محمدرضا نعمتی؛ معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: پیکر مطهر شهیدان والامقام غلامعلی عشیری لیوسی و منصور عزیزپور محمدی؛ از شهدای سرفراز شهرستان‌های دزفول و اهواز پس از 40 سال شناسایی شدند.

وی افزود: شهید عشیری لیوسی و شهید محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال 1361 و دوم فروردین سال 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرهنگ نعمتی گفت: پیکر مطهر این شهیدان گرانقدر امروز ساعت 9:30 صبح با استقبال مردم قدرشناس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز وارد استان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد