Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حماسه شش مهر و مقاومت مردم اندیمشک در جسر نادری، بیانگر استمرار مسیر مردم اندیمشک در دفاع از ولایت فقیه است. ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ استانها خوزستان نظرات

آیت الله محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: مردم اندیمشک بیش از گذشته به ولایت فقیه و آموزه‌های آن برای تقویت انقلاب و کشور توجه کرده‌اند و همین موضوع، افتخارات و حماسه‌های آنان را بیش از گذشته، برجسته می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش مردم اندیمشک در هشت سال دفاع مقدس، افزود: شش مهر وچهارم آذر ، دو رویداد برجسته و حماسه ماندگار مردم اندیمشک در دفاع از مرزهای معنوی و جغرافیایی ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی و لشکر کشی دشمن به خاک کشور، هستند.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مردم اندیمشک با توجه به همین رویدادها و روحیه ولایت مداری خود در عرصه دفاع از حرم‌های اهل بیت(ع) درخشیده و حماسه‌های پر افتخار و متعددی از خود در این مسیر، ثبت کردند.

وی خاطر نشان کرد: همین روحیه و منطق، باعث عقب نشینی دشمن در هشت سال دفاع مقدس و شکست تکفیری‌ها از رزمندگان اسلام شده است و عزت برون مرزی و اقتدار ملی را بیش از گذشته توسعه و روحیه شهادت و مقاومت را در ایران اسلامی و جهان، گسترش داده است.

آیت الله حیدری ادامه داد: امروز و به برکت شش مهر و چهارم آذر و حماسه‌های مردم اندیمشک و استان خوزستان و شهرها و استان‌های مختلف ایران اسلامی است که، دشمن امکان تحقق برنامه‌های خود و تضعیف کشور و انقلاب را ندارد.

وی گفت: حماسه شش مهر و مقاومت مردم اندیمشک در جسر نادری بیانگر استمرار مسیر مردم اندیمشک و استان خوزستان در دفاع از ولایت فقیه است و توجه به این حماسه‌ها بیش از گذشته مقاومت و رشادت‌های این مردم و رزمندگان اسلام را در مبارزه حق علیه باطل ، نمایان می‌سازد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به همین جهت ما نیز باید در مسیر توسعه ارزش‌ها و معرفی دستاوردهای انقلاب و تبیین پیام اهل بیت(ع) در کشور تلاش و با جدیت و برنامه ریزی به دنبال تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری و گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه باشیم. 

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مرجعیون در جریان درگیری های اخیر حزب‌ الله لبنان و رژیم صهیونیستی در معرض بمباران شدید قرار گرفته است. علاوه بر مرجعیون صدها ساختمان در شهر کفرکلا نیز در اثر حملات اسرائیل بطور جزئی یا کامل تخریب شدند.

کفر کلا در امتداد نبرد غزه، پیکر پانزدهمین شهید مقاومت اسلامی لبنان در عملیات «در مسیر قدس» را بر دوش مردم این شهرک تشییع می‌کند. این شهرک از سال ۱۹۴۸ شهدای بسیاری را در نبرد با رژیم اشغالگر تقدیم کرده است.

یکی از ساکنین شهرک کفرکلا به خبرنگار تسنیم می‌گوید: خسارات وارده بسیار زیاد است، ولی همه چیز فدای ناخن های جوانانمان در مقاومت.

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند