Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد ظریف وزیران خارجه کشورمان در در حاشیه هفتاد و سومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وزیر امور خارجه کشورهای هلند، الجزیره و اتریش دیدار و گفتگو کرد.

ظریف در دیدار با وزیر خارجه اتریش درباره برجام، حرکت آمریکا در نقض آن، همکاری کشورهای اروپایی با ایران برای حفظ این توافق و تامین منافع اقتصادی ایران، مسایل منطقه و مبارزه با تروریسم گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه کشورمان در دیداربا استف بلاک وزیر خارجه هلند درباره برجام، مسایل منطقه ای و سازوکار ویژه اروپا برای تامین منافع اقتصادی ایران از توافق هسته ای گفت و گو کرد.


همچنین ظریف در دیدار با عبدالقادر مساهل وزیر خارجه الجزیره در خصوص آخرین تحولات مربوط به روابط دوجانبه، وضعیت منطقه و‌ برجام تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه روز کاری شلوغ خود در گامبیا پس از سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه بنگلادش ملاقات و گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از صبح امروز با سامح شکری وزیر خارجه مصر، رنتو مارسودی وزیر خارجه اندونزی، فیصل بن فرحان وزیر خارجه پادشاهی عربستان سعودی و هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

کد خبر 6096688 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تلاش جمعی ایران، عربستان، ترکیه، اندونزی و مصر برای پایان جنگ در غزه
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری
  • هاکان فیدان: توسعه روابط با ایران اولویت مهم ترکیه دانست
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل