Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-28@06:41:07 GMT

قطر با همه قوا به مصاف پرسپولیس می‌رود

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۳۲۷۵

السد در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از پرسپولیس ایران پذیرایی خواهد کرد. تنها دو روز به آغاز این دیدار هیجان انگیز و حساس باقی مانده است. روزنامه الرای قطر از آمادگی زیاد و روحیه بالای شاگردان فریرا برای این دیدار حساس سخن به میان آورد.

الرای نوشت: السد بعد از پیروزی قاطع اخیر در لیگ ستارگان نهایت تمرکز خود را روی دیدار برابر پرسپولیس گذاشته است و بازیکنان در تمرین اخیر خود با شور و نشاط زیادی حضور پیدا کردند و خود را بهترین نمایش برابر پرسپولیس می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوب برای السد اینکه حسن الهیدوس بعد از آسیب دیدگی اخیری که داشت به شرایط بازی رسیده و مشکلی برای دیدار برابر پرسپولیس ندارد.

روزنامه الرای همچنین نوشت که سعد الدوسری سنگربان اصلی السد هم شرایط بازی کردن را پیدا کرده و بعد از هفته‌ها آسیب دیدگی می‌تواند در دیدار برابر پرسپولیس به میدان برود، اما هنوز فریرا تصمیم نهایی را درباره بازی دادن به این دروازه‌بان نگرفته است.

مشعل برشم دروازه‌بان این روز‌های السد بسیار ضعیف نشان داده و در دیدار برابر استقلال دو اشتباه بسیار بد داشت. هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که این دروازه‌بان در دیدار برابر تیم آن‌ها هم به میدان برود تا از اشتباهات او نهایت استفاده را ببرند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم السد تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟