Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه همه برج‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه ملزم به رعایت موارد ایمنی و کسب پایان کار هستند گفت: شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه و سایر بخش‌ها با افراد متخلف در این حوزه برخورد می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه بهره‌برداری از امکانات و تجهیزات جدید سازمان آتش‌نشانی که همزمان با هفتم مهر ماه روز آتش‌نشان و با حضور محمد علی افشانی شهردار تهران در مجاورت برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: با تلاش مجموعه مدیریت شهری تجهیزات جدیدی اعم از 6 نردبان بلندمرتبه و تجهیزات جدید وارد مجموعه آتش‌نشانی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از 6 نردبان جدید آتش‌نشانی، 5 نردبان 64 متری و یک نردبان 56 متری است که علاوه بر این تعداد، تجهیزات دیگری اعم از جت فن وارد مجموعه آتش‌نشانی می‌شود.

هاشمی رفسنجانی در ادامه با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی در ساختمان‌های بلند مرتبه و برج‌ها در سطح شهر تهران گفت: این موضوعی است که مورد تاکید مدیریت شهری است و همه ملزم به رعایت آن هستند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهروندان نباید در ساختمان‌های نیمه‌کاره و برج‌های فاقد پایان کار ساکن شوند گفت: در این زمینه از شهروندان انتظار داریم برج‌های ناایمن را به مراجع ذیصلاح معرفی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با برج‌های فاقد پایان کار و فاقد ایمنی با همکاری قوه قضائیه و همچنین مجموعه شهرداری پیگیری و در نهایت با افراد متخلف برخورد شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پایان کار ساخت و ساز برج ها قدس آنلاین محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۷۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه‌های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم‌های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می‌کنند، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • بلایی که سیلاب شبانه بر سر اتوبان معروف تهران آورد
  • ارتقاء ایمنی اهالی رشت با آموزش در پارک‌ها و بوستان‌ها
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود