Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: همزمان با آغاز مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا»، این کتاب که از تولیدات مشارکتی ما با موسسه جونان و تشکل‌های انقلابی آستان قدس رضوی است، در بازه زمانی حدود یک سال به چاپ بیست و نهم رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع شمارگان این کتاب ۳۴ هزار نسخه رسیده، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهلت در شرکت مسابقه کتابخوانی «دعبل و زلفا» تیراژ این اثر به ۵۰ هزار نسخه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دعبل و زلفا» عنوان رمانی به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین مظفر سالاری نویسنده رمان پرفروش «رؤیای نیمه شب» است.

مدیرعامل به‌نشر در ادامه گفت: این اثر روایتی عاشقانه از آشنایی و زندگی پر فراز و نشیب دعبل خزاعی، شاعر اهل بیت(ع) و همسر سازش‌ناپذیرش زلفا را روایت می‌کند. در این کتاب، مقاطعی از زندگی دعبل در زمان امام موسی کاظم(ع) و امام رضا(ع) به صورت داستانی کنکاش شده است؛ عشق میان او و زلفا بستری جذاب برای ماجراهای فراوان این رمان است که تلاش دارد بر اساس داده‌های تاریخی به بازسازی و بازآفرینی ماجراها و حوادث بپردازد.

سعیدی گفت: به‌نشر که چاپ نخست کتاب «دعبل و زلفا» را همزمان با دهه کرامت سال ۹۶ منتشر کرده بود، اکنون چاپ بیست و نهم این اثر را در قطع رقعی، با شمارگان یک هزار نسخه منتشر و با قیمت ۲۵۰ هزار ریال روانه بازار کرده است که البته علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «دعبل و زلفا» می‌توانند این اثر را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کنند. این اثر منبع مسابقه ملی کتابخوانی «دعبل و زلفا» است که همزمان با آغاز دهه کرامت با مشارکت به‌نشر و شبکه جوانان رضوی(شجر) و همچنین سایر مؤسسات و مجموعه‌های آستان قدس رضوی و کشوری در حال برگزاری است و تا پایان ماه صفر(آبان ماه) و ایام شهادت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان، با بیان اینکه سؤالات مرحله نهایی این مسابقه در تاریخ ۲۴ آبان و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی منتشر می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان تا پایان آبان ماه برای ارسال پاسخ‌ها مهلت دارند و قرعه‌کشی مرحله نهایی نیز در روز، چهارم آذر ماه مصادف با ۱۷ ربیع‌الاول و سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) انجام خواهد شد.

کد خبر 4415491 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: آستان قدس رضوی ادبیات تجدید چاپ جایزه ادبی ادبیات کتاب و کتابخوانی دفاع مقدس جنگ تحمیلی ترجمه هفته دفاع مقدس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دفاع مقدس بازار نشر گردشگری ادبیات دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس عاشورا معرفی کتاب ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 وحید شمسایی ضمن اشاره به اتفاقات بامزه درباره 25 سال برنج نخوردنش، به شب حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل اشاره کرد که قرار بود تیم فوتسال ایران به تایلند اعزام شود. روایت شمسایی از آنچه رخ داد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد