Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:53:43 GMT

2 هزار و 77 میلیون سهم در بورس فارس معامله شد

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۲۹۷۰۴

2 هزار و 77 میلیون سهم در بورس فارس معامله شد

کرشمه ترابیان، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده در 6 ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می دهد حجم سهام معامله شده 95 درصد و ارزش ریالی معاملات 157 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به ایجاد چهار هزار و 579 کد سهامداری جدید در این مدت ادامه داد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که 43 درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و 57 درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابیان، تعداد شرکت های پذیرفته شده در بورس استان فارس را 23 شرکت برشمرد و گفت: از این تعداد پنج شرکت در بازار اول، 10 شرکت در بازار دوم و هشت شرکت در فرابورس قرار دارند.
مدیر بورس منطقه ای استان فارس افزود:در 6 ماه نخست امسال 26 شرکت کارگزاری، خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی مدت مذکور 276 هزار و 70 میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار 2 هزار و 334 میلیون ریال بوده است.
6122 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استان فارس سهام بورس میلیون معامله اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۲۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ولی الله جعفری در رابطه با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند، افزود: مهلت قانونی این شرکت‌ها تمام شده و هشت ماه قانونی پایان سال ۱۴۰۲ بوده است منتهی تاکنون این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکردند .

وی اضافه کرد: شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را همچنان واریز نکردند مطالباتی از کارفرماهای خود دارند تا آنجایی که ما در جریان هستیم این مطالبات را نتوانستند وصول کنند لذا سود سهام عدالت را هم پرداخت نکردند اما زمان اعلام واریزی خرداد برای مرحله سوم سود سهام عدالت سرجای خود باقی است.

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

جعفری اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 849628 برچسب‌ها سازمان بورس و اوراق بهادار خبر مهم سهام عدالت سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • آینده بورس در چند پرده