Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله محمدزاده مدیرکل شیلات مازندران گفت: ۲ هزار و ۸۷۵ تن محصولات شیلاتی اعم از خاویار، گوشت ماهیان خاویاری، ماهی قزل‌آلا، کپور پرورشی و کیلکا به ارزش ۱۲ میلیون دلار از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه به کشور‌های هدف صادر شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴۸ فقره مجوز آبزی پروری با ظرفیت هزار و ۳۰۳ تن صادر شده است، افزود: برای نخستین بار چهار فقره مجوز پرورش زالو در استان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان شهریورماه ۵۰۰ تن گوشت ماهیان خاویاری و ۶۰۰ کیلوگرم خاویار پرورشی در استان استحصال شد، گفت: در این مدت ۶۰ میلیون قطعه بچه ماهی سفید و ۴۰۰ قطعه بچه ماهی خاویاری برای بازسازی ذخایر آبزیان دریای خزر در رودخانه‌های استان رهاسازی شد.

مدیرکل شیلات مازندران از صید ۳ هزار و ۵۶۱ تن ماهیان کیلکا خبر داد و افزود: ۱۰ مزرعه پرورش ماهی با ظرفیت تولید ۸۰۰ تن ماهی در قفس، ۸۰ تن ماهیان سردآبی، ۱۹۱ تن گوشت ماهیان خاویاری و ۴۵۵ کیلوگرم خاویار در استان در حال احداث است.

وی گفت: حجم کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان در ماهی‌ های غضروفی و استخوانی ۲۵ درصد و دام ۲۳ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

انتهای پیام/ م

صادرات ۱۲ میلیون دلاری محصولات شیلاتی مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توانمندی‌های صادراتی استان بوشهر در قالب یک نمایشگاه در تهران عرضه شد که منجر به تفاهم‌نامه‌های همکاری برای فروش تولیدات و محصولات صادراتی استان شد.

وی با اشاره به معرفی تولیدات استان بوشهر به بازارهای منطقه‌ای و جهانی تاکید کرد: تفاهم‌نامه‌های خوبی در قالب این نمایشگاه امضا شد که فضای مناسبی برای توسعه صادرات است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به عقد چندین قرارداد فروش خارجی گفت: با امضای تفاهم‌نامه‌های جدید، صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد.

وی افزود: از مهمترین دستاوردهای این نمایشگاه معرفی زنجیره‌های ارزش محصولات راهبردی آبزیان، خرما، صنایع پایین دست پتروشیمی، مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خرما، خرما، آبزیان و مصالح ساختمان بود.

کد خبر 6095572

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • طی یک سال؛ صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • چین صدر جدول نمایشگاه‌ها؛ ۸۵ درصد صادرات ایران برپایه نفت است
  • فولادمبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی ایران
  • صادرات ۹۰ درصدی محصولات خام پتروشیمی ایران به چین
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • فولاد مبارکه بزرگترین صادرکننده غیرنفتی در سال ۱۴۰۲ شد
  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر