Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  سید صدر الدین قبانچی، امام جمعه نجف اشرف در یک سخنرانی با محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز گفت: ما حامی ملت ایران، انقلاب و رهبری هستیم.

وی همچنین اعلام کرد: ما کشورهای عربی و دیگر کشورهایی که در حادثه اهواز دست داشتند را محکوم می کنیم.

امام جمعه نجف همچنین گفت که از مسئولان عراقی درخواست داریم که ویزای زائرین ایرانی در زیارت اربعین را لغو کنند و این امر خدمت به امام حسین(ع) خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دولت انتظار داریم که موضعی همانند موضع ملت عراق اتخاذ و به زائران خدمت کند.

وی با بیان اینکه لغو ویزای زائران اربعین به معنای همدلی و همبستگی با ملت ایران است، از کسانی که زائرین ایرانی را از مرزها به کربلا و نجف بطور رایگان منتقل می کنند تقدیر و تشکر کرد.

براساس این گزارش، اخیرا شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر یک دلار شدن ویزای عراق منتشر شد که وزارت خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای این شایعات را تکذیب کرد.

احمد محجوب، سخنگوی وزارت‌خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: هزینه ویزا برای تمامی اتباع دیگر کشورها جهت سفر زیارتی همچنان ۴۰ دلار است و شایعات در خصوص کاهش یا لغو این هزینه نادرست است. مسأله‌ای که در برخی شبکه‌های اجتماعی آمده است مربوط به ۱۰ دلار هیأت گردشگری است و هزینه رسمی روادید نیست.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 امام جمعه انقلاب حمله تروریستی ملت ایران نجف اشرف اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند

شرکت آمریکایی داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" از تعدیل نیروی بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان خود خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه ماهه اول خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025، 1.5 میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به منظور صرفه جویی در هزینه ها 2200 کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلااپل پس از لغو طرح خودروهای خودران، صدها نفر را اخراج کرد

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه شنبه بیش از 7 درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه ماهه اول سال جاری میلادی ضرر خالص 11.9 میلیارد دلاری یا 5.89 دلار به ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص 2.3 میلیارد دلار یا 1.07 دلار به ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • مدودف خواستار مصادره دارایی‌های شهروندان کشور‌های غیردوست شد
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند