Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@03:13:41 GMT

دستجردی: فتنه اقتصادی فعلی نیازمند روشنگری است

تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۳۵۶۶۲

ساعت24-نشست «شورای مرکزی زنان اصولگرا و کارآمد» به ریاست مرضیه وحید دستجردی دبیرکل این جبهه و با حضور اعضای شورای مرکزی برگزار شد.

 در این نشست مرضیه وحید دستجردی دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام اظهار کرد: طبق این سخن که هر روز عاشورا و همه جا کربلاست، هرگاه اسلام ‌ناب محمدی و عدالت با کفر و ظلم رو به روی یکدیگر قرار گرفتند، آنجا عاشورا و کربلاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستجردی بر همین افزود: امروز صحنه جهان، جنگ بین حق و باطل است و امیدواریم همه حق طلبان این پیام امام حسین (ع) را درک کنند و اگر در این مسیر حرکت کنیم قطعا پیروزی با ماست.

دبیر کل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در ادامه به حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز پرداخت و تاکید کرد: ما به پدر و مادر این شهدا که چنین تربیتی داشته‌اند تبریک می‌گوییم و امیدواریم قلب این بازماندگان التیام یابد و ما قدردان آنها باشیم.

دستجردی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظامی و امنیتی ما باید ریشه این خباثت را شناسایی و ریشه‌کن کنند، افزود: البته ما به لطف خدا کشور امنی داریم اما همین حوادث نیز در سطح اتفاق اهواز نیز برای کشورمان زیاد است‌.

این فعال سیاسی در ادامه به انتقاد از رویکرد دوگانه سازمانهای بین المللی در ارتباط با حقوق بشر پرداخت و تصریح کرد: امیدواریم سازمان‌های بین المللی فریاد حقوق بشری کسانی که این طور مظلومانه و بی سلاح در اهواز به شهادت رسیدند را بشنوند.

وی در همین زمینه توضیح داد: این گروهک تروریستی (الاحوازیه) مورد حمایت قطعنامه‌های سازمان ملل و یکی از منابع گزارش گزارشگرویژه این سازمان علیه کشورمان است، بنابراین می‌بینیم کسانی که در سازمانهای بین المللی جمهوری اسلامی را به دلایل حقوق بشری محکوم می‌کنند، اطلاعات خود را از کانال دشمنان مردم ایران دریافت کرده‌اند.

دستجردی بیان اینکه به گفته رهبری این حقوق بشر نیست بلکه حقوق اَبر قدرت‌هاست،  تاکید کرد: سازمانهای بین المللی نباید فقط به یک محکومیت کلی بسنده کنند بلکه باید حمایت از تروریسم را متوقف کنند.
دستجردی یادآور شد: ریشه این اتفاقات تروریستی  را می‌توان در رژیم سعودی و کشورهایی که با دلار خود این ترورها را حمایت می‌کنند، مشاهده کرد.

دبیرکل جبهه زنان اصولگرا و کارآمد در ادامه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و اداری ناشی از سو مدیریت هاست، خاطرنشان کرد: انشاالله به زودی این مشکلات رفع شود و مسئولان با اجرای توصیه‌های رهبری می‌توانند از این شرایط و فضای فعلی عبور کنند.

دستجردی با اشاره به اینکه امسال استکبار و در راس آن آمریکا برنامه بسیاری علیه کشورمان آماده کرده‌اند، گفت: باید بتوانیم در این شرایط با اتحاد و انسجام و همفکری کارها را پیش ببریم.

وزیر اسبق بهداشت با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی، گفت: امروز وزرات خزانه‌داری آمریکا به وزرات جنگ علیه کشورمان تبدیل شده و در عین حال از تروریست‌ها نیز حمایت می‌کنند.

دستجردی شرایط فعلی اقتصادی را شبیه شرایط فتنه و نیازمند روشنگری دانست و گفت: مسئولان زمین‌گیر و افتاده را نمی‌توان بلند کرد اما مردم و مسئولان دلسوز با هماهنگی و اقدامات لازم می‌توانند از این شرایط عبور کنند و رهبر معظم انقلاب نیز به مردم و مسئولان توجه ویژه دارند.

 وی در پایان به برگزاری نشست تخصصی این جبهه در حوزه زنان پرداخت و گفت: این نشست‌های تخصصی ادامه خواهد داشت و ما به بررسی تصمیمات و مصوبات جدید در حوزه زنان نیز می‌پردازیم.

در ادامه این نشست، فاطمه رهبر معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد و عضو شورای مرکزی جبهه زنان اصولگرا و کارآمد طی سخنانی به مشکلات افراد تحت پوشش کمیته امداد اشاره کرد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات در شرایط فعلی تلاش برای کار جبهه‌ای و تشکیلاتی است.

رهبر در تشریح اهمیت کار جبهه‌ای و گروهی گفت: باید کارهای بسیار بر زمین مانده را اولویت‌بندی کرد و در حال حاضر نیز اولویت اصلی حفظ نظام است که این امر اوجب واجبات است.

در ادامه این نشست اعضای شورای مرکزی درباره برنامه‌های آینده این جبهه و تصمیم‌گیری در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در نخستین کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار، ارمنستان نامزد برگزاری دومین اجلاس بین‌المللی بانوان تاثیر گذار شده بود و حالا در سفر رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کشورمان به ارمنستان، خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان برای برگزاری این کنگره اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور در سومین روز سفر خود به ارمنستان با خانم ژانا آندراسیان وزیر آموزش علوم فرهنگ و ورزش جمهوری ارمنستان دیدار داشت و در این دیدار زمینه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی بین دو کشور بررسی شد.

در این دیدار سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان، اسدی‌موحد رایزن فرهنگی ایران در ارمنستان، مصطفوی مدیرکل حوزه اسناد بین‌المللی و دیوسالار معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را همراهی می‌کردند.

چنین نشست‌های از بعد دیپلماسی همسران مقامات کشورها حائز اهمیت است که دور دوم این کنگره در ایروان پایتخت ارمنستان برگزار خواهد شد.

اواخر دی‌ماه ۱۴۰۱ ، به ابتکار جمیله علم‌الهدی همسر ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران، نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران برگزار شد. در این کنگره ۳۰۰ مهمان خارجی از بانوان تاثیرگذار و عمدتا سطح بالای کشورهایی چون ارمنستان، چین، استرالیا، سریلانکا، تایلند، پاکستان، کامرون،صربستان، سوئد، بلغارستان، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، سوریه، لبنان و روسیه حضور داشتند.

این نشست در سه سطح شخصیت‌های فرهنگی، علمی، وزیران و بانوان اول و نیز سلبریتی‌ها برگزار شد و همسران مقامات عالی‌رتبه از جمله همسر نخست‌وزیر ارمنستان، بورکینافاسو، عراق، قرقیزستان، صربستان، گینه، نیجریه، سریلانکا و رییس شورای مرکزی زنان ترکمنستان همچنین فرستاده ویژه رییس جمهور سوریه سخنرانی کردند.

یکی از دستاوردهای این کنگره امضا ۱۰ سند و تفاهم‌نامه دوجانبه بود، نمایشگاهی نیز از دستاوردهای بانوان ایرانی در حاشیه این اجلاس برپا شده بود.

 

دیگر خبرها

  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • فتنه با لباس مشکی تا انحراف در دین/تقیه سازو کار امام صادق بود