Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر  آذرنیا بعد از ظهر شنبه در جلسه تأمین اعتبار خرید تجهیزات آتش نشانی برخی شهرداری های استان تهران که با حضور حد حسین قیمی، استاندار تهران برگزار شد طی سخنانی با تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی به موضوع خرید نردبان های آتش نشانی در چند شهر استان تهران و تجهیز چند شهرداری استان به جرثقیل چندمنظوره آتش نشانی اشاره کرد و گزارشی از میزان اعتبار مورد نیاز برای تأمین نردبان آتش نشانی ها و جرثقیل برای برخی شهرداری ها ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیرو جلسه ای که با استاندار تهران و انجام پیگیری ها برای خرید بالابر و جرثقیل های آتش نشانی اشته ایم در حال حاضر برای نخستین بار ۲ بالابر اتریشی- آلمانی  برای  شهرستان پردیس خریداری شده است و نردبان ۵۶ متری تحویل داده شده که در هفته دولت با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید و نردبان ۴۰ متری دیگری نیز در گمرک  آماده ترخیص است.

آذرنیا افزود: یک بالابر نیز برای شهرستان پاکدشت و ۴ جرثقیل چند منظوره آتش نشانی برای شهرستان های شاهد شهر،ملارد،شریف آباد و پاکدشت خریداری شده است .
 
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تهران با اشاره به اختصاص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز آتش نشانی ها به بالابر و جرثقیل های مجهز عنوان کرد: پیگیری ها برای ترخیص و تحویل یک بالابر و ۴ جرثقیل به شهرهای استان تهران در حال انجام است.
 
 

کد خبر 4416042

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران حسن آذرنیا روز آتش نشانی بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد عاشورا رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز شیراز مراسم عزاداری سانحه تصادف شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم

 سید محمد سجادی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۳:۱۱ آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله ۴ دستگاه خودرو اطفاء حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه ۱۵  آتش نشان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: آتش سوزی از طبقه همکف ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیر‌های خروج را مسدود کرده بود.

وی ادامه داد: با سرعت عمل بالای آتش نشانان، آتش سوزی در لحظات اولیه مهار شد و یک کودک ۶ساله و یک خانم ۴۷ ساله که در طبقات گرفتار شده بودند از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با بیان اینکه حادثه فوق خسارت جانی در پی نداشت گفت: علت حادثه توسط تیم علت یابی حریق در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • چرایی تجهیز نبودن آتش نشانی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • ایمنی تاورکرین‌ها در پایتخت بیشتر می‌شود
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • تهیه دستورالعمل ایمنی جرثقیل‌های برجی در پایتخت