Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی دهستانی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: هیات دو و میدانی اردکان از 2 سال قبل شروع به استعدادیابی در سطح شهرستان نمود و با بهره گیری از مربیان مجرب استان و کشور توانست به پیشرفت قابل توجهی خصوصا در حوزه بانوان دست یابد.
وی اضافه کرد: قهرمانی و کسب چهار مدال طلا از 6 ماده برگزار شده در مسابقات دارالعباده استان یزد، قهرمانی و نائب قهرمانی مسابقات کشوری دانش آموزی شهرکرد و کسب پنج مدال طلا در مسابقات کشوری لیگ طلایی بندرعباس از جمله افتخارات بانوان دو ومیدانی کار اردکان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهستانی در رابطه با مباحث مربوط به حضور در لیگ باشگاه های کشور تصریح کرد: در این رابطه باتوجه به سطح خوب رکوردها و مذاکره با چند شرکت در خصوص اسپانسرینگ، حضور خود را در لیگ قطعی کردیم.
وی افزود: ما حامی قهرمانان و ورزشکاران دست پرورده مربیان مستعد خودمان هستیم و برای تشکیل تیم از دو و میدانی کاران سایر استان ها نیازی نداریم.
رئیس هیات دو و میدانی اظهار داشت : تیم اردکان در حوزه بانوان با انصراف تیم یزد، به عنوان نماینده استان در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است.
دهستانی در خصوص عدم وجود زیرساخت مناسبِ این رشته در اردکان افزود: تنها پیست خاکی دو و میدانی اردکان طی یک سال گذشته به دلیل ساماندهی ورزشگاه و چمن مجموعه از دسترس ورزشکاران خارج شده و فقدان پیست مناسب قطعا از سرعت پیشرفت ورزشکاران خواهد کاست.
وی افزود: ساخت و بهره مندی از پیست تارتان، سرمایه گذاری بلند مدت و ماندگار است که می تواند علاوه بر رشته دو و میدانی برای سایر رشته های ورزشی و حتی ورزش های همگانی مفید و مثمرثمر باشد که این امر همت جمعی مسئولان شهر را می طلبد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/ 6197
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 باشگاه های کشور رشته های ورزشی سرمایه گذاری مدال طلا یزد اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۷۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان در کیش
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • نظام مسائل باید حلقه واسط در توانمندسازی بانوان باشد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی