Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ مقابل اتلتیک بیلبائو متوقف شد و برای سومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماند. ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین دیدار از شب دوم هفته هفتم لالیگای اسپانیا امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل میهمانش اتلتیک بیلبائو در حالی به تساوی یک - یک رضایت داد که تا دقیقه 84 این بازی از میهمانش عقب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را در ترکیب اصلی قرار نداده بود و آنها را به ترتیب در دقایق 55 و 51 به میدان فرستاد، نخست این اسکار دی‌مارکوس بود که در دقیقه 41 بیلبائو را پیش انداخت. بارسا تا دقیقه 84 عقب بود تا اینکه با بازیسازی لیونل مسی و پاس او به منیر الحدادی، دیگر بازیکن تعویضی آبی‌واناری‌ها، گل تساوی را زد و از شکست خانگی گریخت.

این نتیجه در حالی در کارنامه مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها ثبت شد که آنها هفته گذشته مقابل لگانس متحمل شکست شده بودند و پیش از آن هم در خانه مقابل خیرونا به تساوی 2 - 2 رضایت داده بودند. آخرین پیروزی بارسلونا 15 سپتامبر (24 شهریور) در خانه سوسیه‌داد رقم خورده بود.

در ادامه‌های بازی‌های هفته هفتم لالیگا، امشب دو دیدار برگزار می‌شود که در دیدار نخست از ساعت 20 ایبار میزبان سویاست و در بازی دوم از ساعت 22:15 در دربی مادرید، رئال از اتلتیکو پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!

لیورپول در بازی‌های آغازین هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس در خانه وستهم به میدان رفت که این دیدار با تساوی دو بر دوی دو تیم به پایان رسید. شاگردان یورگن کلوپ که با شکست مقابل اورتون از کورس قهرمانی جا مانده بودند، برابر چکش‌ها به دنبال گلزنی بودند ولی لوئیز دیاز و داروین نونیز موقعیت‌های مناسبی را از دست دادند.

ژارود بوون روی ارسال محمد کودوس توانست دروازه لیورپول را در نیمه نخست باز کند و نیمه اول با برتری وستهم خاتمه یابد. با شروع نیمه دوم لیورپول خیلی زود به وسیله اندرو رابرتسون به گل تساوی رسید.

لیورپول در دقیقه ۶۵ به گل دوم رسید. ضربه خاکپو با برخورد به چند بازیکن وستهم وارد دروازه این تیم شد و گل در نهایت به نام توماس آرئولا ثبت شد. این پایان کار نبود و  میکائیل آنتونیو گل تساوی بخش وستهم را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازها را تقسیم کنند.

 

از نکات این دیدار مشاجره لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در نیمه دوم بازی و پیش از ورود مهاجم مصری به زمین بود که از دید دوربین‌های تصویربرداران نادیده نماند.

در ادامه دیدارهای این هفته از رقابت‌ها امروز و امشب چند دیدار برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی استون‌ویلا در ویلاپارک پذیرای چلسی خواهد بود.

 

در جدول رده‌بندی لیورپول با ۷۵ امتیاز  در رده سوم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها