Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید « محمد هادی ایازی» عصر روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان خمین افزود: مشارکت خیران در حوزه بهداشت و درمان روبه افزایش است به طوری که سرمایه گذاری خیران هر ساله با افزایش 20 تا 50 درصدی رو به رو است.
وی اظهارداشت: با بهره‌گیری از مشارکت خیران می‌توان به توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت، کمک کرد تا درد و رنج بیماران کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم 25 هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید و 48 هزار تخت بیمارستانی نیز مرمت و بازسازی شد.
ایازی ادامه داد: با این وجود، دولت به تنهایی قادر به فراهم کردن همه زیر ساخت ها نیست و در بسیاری از نقاط کشور مردم با مشکلات و تنگناهای پیدا کردن تخت بیمارستانی مواجه هستند.
وی تاکید کرد: در قانون بودجه 97 دولت مکلف شده طرح های نیمه تمام در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی را به مردم واگذار کند.
معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : فضای درمانی در سطح کشور باید توسعه یابد چرا که کشور به سمت سالمندی و افزای ش مراجعه به مراکز درمانی پیش می رود.
ایازی گفت: بیمارستان یک هزار تخت خوابی و سرمایه گذاری 10 هزار میلیاردی سلامت، بزرگترین بیمارستان سوختگی در اهواز و بیمارستان ویژه کودکان نیز توسط نیکوکاران در حال ساخت است .
وی افزود: ساخت این بیمارستان های بزرگ با امکانات و تجهیزات پیشرفته و قبولی 18 دانش آموز در بخش پزشکی در منطقه محرومی نظیر بلوچستان با مشارکت مالی خیران افتخاری برای کشور است.
عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان خمین در زمینی به مساحت یک هزار 500 متر مربع آغاز شد.
برای ساخت بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خمین 30 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که اعتبار اولیه این طرح را یک خیر نیکوکار این شهرستان به میزان 18 میلیارد ریال متعهد شده است.
اورژانس جدید بیمارستان خمین مجهز به 21 تخت در بخش بستری و حاد و هشت تخت در بخش خدمات سرپایی می شود و فضاهایی چون ایزولاسیون، اتاق سی پی ار، و اتاق عمل سرپایی، با جدیدترین طراحی و نقشه های استاندارد در آن ایجاد می شود .
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با 105 هزار نفر جمعیت، یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری دارد.
7277
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز دربی 88 استاندارد حوزه بهداشت و درمان دانش آموز قانون وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اهواز دربی 88 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۳۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت درمان سلماس گفت: بیمار خانم ۷۴ ساله با سابقه مشکلات قلبی در بیمارستان خاتم الانبیاء سلماس بستری بود که با توجه به نیاز به خدمات تخصصی پس از پذیرش بیمار در بیمارستان تخصصی قلب سیدالشهدای ارومیه درخواست آمبولانس هوایی شد.

 

دکتر ثانی افزود: این اعزام با بالگرد، اولین اعزام هوایی برای انتقال بیمار به مرکز استان در سال جاری بودچرا که استفاده از اورژانس هوایی در سرعت انتقال و امداد و نجات بیماران بدحال و مصدوم تأثیر بسزایی دارد.

 

انتقال بیمار از بیمارستان به محل اعزام بالگرد توسط کادر فوریت اورژانس ۱۱۵ سلماس انجام شد.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند