Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تازه ترين اخبار از تحولات يمن از حمله حملات موشکي پهپادهاي يمني به فرودگاه بين المللي دبي در پاسخ به جنايات سعودي در يمن حکايت دارد.
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري آريا،شبکه تلويزيوني المسيره از هدف قرار گرفتن فرودگاه بين المللي دوبي با پهپاد‌هاي صماد 3 جنبش انصارالله يمن خبر داد.
المسيره به نقل از يگان پهپادي يمن اعلام کرد: پهپاد صماد 3 چندين بار به فرودگاه بين المللي دبي که 1200 کيلومتر از يمن فاصله دارد،حمله کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيروي هوايي يمن گفت : اين عمليات براساس منابع اطلاعاتي دقيق انجام شده است .
 برخي منابع فرودگاه بين المللي دبي؛ به دنبال حمله اول به فرودگاه دبي ، از به تاخير افتادن پروازها همزمان با  حمله ارتش يمن و کميته هاي مردمي  با پهپاد صماد 3 به اين فرودگاه خبر دادند.

حمله جنگنده هاي سعودي به مناطق مسکوني صعده
مناطق مسکوني در صعده هدف بمباران موشکي و توپخانه اي ائتلاف متجاوز قرار گرفتند که بر اثر آن خسارت هاي گسترده اي به خانه ها و املاک ساکنان وارد شد.
العالم گزارش داد جنگنده هاي امريکايي سعودي بزرگراهي در شهر مرزي شدا را در دو نوبت بمباران کردند.
مناطق مسکوني در شهر مرزي شدا نيز هدف بمباران موشکي و توپخانه اي ائتلاف متجاوز سعودي قرار گرفتند که در اين حملات يک شهروند مجروح شد.
العالم همچنين از اقدام جنگنده هاي ائتلاف امريکايي سعودي به بمباران جبل تويلق خبر داد.

حمله موشکي يمني ها به مواضع مزدوران سعودي
نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن يک موشک زلزال يک به محل تجمع مزدوران سعودي در غرب مجازه در عسير شليک کردند، همچنين يک زره پوش و يک خودروي نظامي ديگري نيز در غرب شهر حيس در جبهه ساحل غربي منهدم شد و تمام سرنشينان آن کشته و يا زخمي شدند.
همچنين يک موشک کاتيوشا به پايگاهي متعلق به مزدوران سعودي در بوابه صلب در شهر حريب نهم در استان صنعا شليک شد و شماري از مزدوران کشته و يا زخمي شدند.
در البيضا نيز تلاش مزدوران براي پيشروي به سمت الزاهر ناکام ماند. عمليات تهاجمي ارتش و کميته هاي مردمي به مواضع مزدوران در جبهه قانيه نيز شماري کشته و زخمي در ميان مزدوران برجاي گذاشت.

کشته و زخمي شدن شماري از متجاوزان سعودي
شمار ديگري از مزدوران سعودي در حمله يگانهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن کشته و يا زخمي شدند.
به گزارش تلويزيون الميسره ، شمار ديگري از مزدوران سعودي در حمله يگانهاي ارتش و کميته هاي مردمي يمن کشته و يا زخمي شدند.
به متجاوزان و مزدوران در منطقه هيس در استان الحديده يمن يورش بردند و شماري از آنان را کشتند و يا ي را نيز زخمي کردند و شماري را نيز به اسارت در آوردند.
ستاد اطلاع رساني جنگ ارتش و کميته هاي مردمي يمن اعلام کرد نيروهاي ارتش و کميته هاي مردمي  به مواضع متجاوزان و مزدوران در منطقه هيس حمله کردند.
اين منبع افزود عمليات از سه محور انجام شد و هواپيماهاي متجاوزان نيز با وجود حملات هوايي نتوانستند جلوي عمليات نيروهاي يمني را بگيرند.

هشت ميليون يمني به خاطر جنگ بيکار شدند
برنامه توسعه سازمان ملل متحد در توييتي نوشت: هشت ميليون يمني طي جنگ چهار ساله در اين کشور شغل خود را از دست دادند.
در اين توييت همچنين آمده است: برنامه توسعه سازمان ملل متحد با همکاري بانک جهاني براي کاهش شدت فقر در يمن، 6 ميليون و 100 هزار روز کاري براي 264 هزار کارگر يمني ايجاد کرده است.
اين نهاد وابسته به سازمان ملل متحد افزوده است: به دليل بيکار شدن هشت ميليون يمني، 22.2 ميليون يمني به کمک هاي بشر دوستانه نياز دارند.
پيش تر، مارتين گريفيتس نماينده ويژه سازمان ملل درامور يمن در گفت و گوي اختصاصي با فرانس24 گفته بود: بدون اغراق يمن با يک وضعيت دهشتناک انساني مواجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تحولات يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین از موج دوم حمله موشکی از جنوب لبنان به سمت الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۵۰ موشک در موج دوم حملات سنگین موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

منابع صهیونیست از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین در الجلیل علیا خبر دادند.

این حملات به دنبال ارتکاب جنایت رژیم صهیونیستی در میس الجبل در جنوب لبنان انجام می شود که شماری شهید و زخمی برجای گذاشت.

کد خبر 6097447

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • جنگنده‌های اسرائیلی مناطق مسکونی شهر رفح را زیر آتش گرفتند
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • زخمی‌ شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • زخمی‌شدن ۱۰ یمنی در حملات ساعات گذشته ارتش عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله