Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:35:41 GMT

حضور ۱۰ دقیقه‌ای وزیر بهداشت در رامشیر

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۲۴۷۸

حضور ۱۰ دقیقه‌ای وزیر بهداشت در رامشیر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز بعد از ظهر با چشم پوشی از مشکلات بخش اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر بخش دیالیز این بیمارستان را افتتاح کرد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز بعد از ظهر با چشم پوشی از مشکلات بخش اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر بخش دیالیز این بیمارستان را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسن قاضی زاده هاشمی با حضور ده دقیقه‌ای در بیمارستان رسول اکرم (ص) رامشیر بخش دیالیز این بیمارستان را افتتاح کرد.

وضعیت اورژانس‌بیمارستان‌رسول اکرم (ص) رامشیر مدت‌هاست که مورد گلایه و انتقاد مردم، بیماران و رسانه‌ها بوده، اما این گلایه در شب‌ها و ایام تعطیل چند برابر شده و علت اصلی آن به کمبود و نبود پزشک در بخش اورژانس برمی‌گردد. وزیر بهداشت و درمان کشور با حضور چند دقیق‌های خود در شهرستان رامشیر وبا چشم پوشی از مشکلات بخش‌های مختلف تنها مرکز درمانی منطقه حضور یافت.

یکی از بخش‌های پرازدحام و پر مراجعه بیمارستان‌ها، که همواره با بیشترین اعتراض و شکایت مردم به همراه دارد، اورژانس بیمارستان است. به طوری‌که پاسخگو نبودن به سئوالات و خواسته‌های بیماران و همراهان آن‌ها بارزترین مشکلی است که در این بین به چشم می‌خورد.

با توجه به اینکه روستا‌های بخش مرکزی رامشیر و مشراگه در مجاورت رامشیر واقع شده‌اند و بیمارستانی در آن‌ها وجود ندارد در مواقع اضطراری به این اورژانس مراجعه میکنند که در مواقع با نبود و کمبود پزشک مواجه میشوند که به دنبال آن نارضایتی آن‌ها را در پی دارد.

شهرستان رامشیر با دو بخش بزرگ مرکزی و مشراگه تنها یک بیمارستان و اورژانس دارد که جوابگوی نیاز مردم نیست. اورژانس بیمارستان‌ها به عنوان مهم‌ترین بخش مرکز درمانی از اهمیت زیادی در کسب رضایت مراجعان از حوزه بهداشت و درمان کشور برخوردار است به طوری که نارضایتی مردم در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) شهرستان رامشیر متوجه اورژانس بیمارستان است.

همچنین چند ماهی است که پزشک متخصص کودکان و نوزادان از شهرستان رامشیر منتقل شده و تا کنون پزشکی جایگزین نشده است. با توجه به نزدیکی تغییر فصل نیاز به پزشک متخصص کودکان با وجود تولد نوزاد در شهرستان شدیدا احساس میشود.

اما تا چه زمانی مردم رامشیر و روستا‌های اطراف از کمبود امکانات پزشکی رنج ببرند؟ شهرستان رامشیر بیش از ۴۰۰ حلقه چاه نفت دارد، اما حتی سهمی از این منابع به امکاناتی، چون خدمات پزشکی اختصاص نیافته است.

گزارش از علیرضا قنواتی

منبع: فردا

کلیدواژه: پزشک متخصص وزیر بهداشت رامشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد