Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:26:33 GMT

حرکت زیبای گریزمان در داربی مادرید

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۴۴۶۲۵

حرکت زیبای گریزمان در داربی مادرید

مهاجم اتلتیکو مادرید هنگامی که لوکا مودریچ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا را پیش از شروع داربی مادرید به نمایش گذاشت، به تحسین او پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید شنبه شب در هفته هفتم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. اگر کسی تصور می‌کرد آنتوان گریزمان یکی از بازیکنانی باشد که در این بازی حاشیه‌ساز شوند تا الان در اشتباه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ اتفاقی میان او و سرخیو راموس رخ نداد و یک اتفاق قابل توجه در رابطه با لوکا مودریچ پیش از شروع داربی دیده شد.

بازیکنان رئال مادرید قبل از آغاز داربی جوایز خود را که در مراسم The Best دریافت کرده بودند مقابل هوادارانشان به نمایش گذاشتند. مودریچ جایزه بهترین بازیکن سال رادریافت کرد. زمانی که او این عنوان را به نمایش درآورد تنها بازیکنی که از اتلتیکو به تشویق او پرداخت گریزمان بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که مودریچ به نوعی رقیب مهاجم اتلتیکو محسوب می‌شد. فیفا نام ستاره تیم ملی فرانسه را در فهرست نهایی The Best قرار نداد و به جز مودریچ، کریستیانو رونالدو و محمد صلاح در این فهرست دیده می‌شد. حرکت گریزمان در داربی مادرید نشان از بزرگی این بازیکن بود. او فوتبالیست باهوشی است اما یک پسر فوق‌العاده نیز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آنتوان گریزمان داربی مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم