Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ظرفیت خدمت رسانی تامین اجتماعی بسیار بالاتر از میزان فعلی است، گفت: برای توسعه و افزایش ضریب پوشش خدمات در بین اقشار مختلف جامعه درحال برنامه ریزی هستیم و طرح های بسیاری تدارک دیده شده است.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش روز یکشنبه در جلسه با معاون بیمه ای و مدیران این حوزه افزود: آنچه امروز برای عبور از چالش ها به تامین اجتماعی کمک می کند ایده های جدید است که با حرکت های مناسب و خلاقیت می توان از این شرایط عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط سازمان نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتر دارد و همیشه در سختی ها و چالش ها است که سازمان ها به سوی خلاقیت می روند.
وی از هزینه کرد 16 هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در ماه های مرداد و شهریور خبر داد و گفت: در دو ماه گذشته علاوه بر ایفای تعهدات جاری سازمان تامین اجتماعی، برخی از معوقات نیز پرداخت شده است و تجهیز منابعی که برای خدمت رسانی سازمان در این دو ماه صورت گرفته بی نظیر است.
نوربخش اظهار داشت: البته با اتخاذ تدابیر هوشمندانه و ابتکارهای سازنده شاهد ایفای کامل تعهدات و تامین منابع لازم برای خدمت رسانی به مردم در این سازمان هستیم که نتایج این اقدامات در شرایط اقتصادی امروز کشور به خوبی مشخص شده و نقطه امید و اتکای سازمان است.
وی تصریح کرد: همفکری و هم افزایی در معاونت بیمه ای به عنوان مهمترین بخش تخصصی سازمان تامین اجتماعی اهمیت بسیار بالایی دارد و این مهم نباید بر اثر تراکم کارها و امور جاری سازمان به فراموشی سپرده شود.
نوربخش تامین نقدینگی برای ایفای تعهدات این سازمان و مدیریت مصارف در حوزه بیمه ای را ماموریت بزرگ معاونت بیمه ای برشمرد و افزود: تلاش های خستگی ناپذیر مدیران و کارکنان بیمه ای در صف و ستاد سازمان تامین اجتماعی شایسته قدردانی است و خروجی کارهای صورت گرفته هم در منابع و هم مصارف کاملا مشخص است و معاونت بیمه ای و کارکنان ادارات کل و شعب تابعه کارنامه موفقیت آمیزی داشته است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی وجود توجه کافی و افزایش آگاهی مسئولان عالی رتبه کشور نسبت به سازمان تامین اجتماعی را از دیگر نقاط مثبت این سازمان ارزیابی کرد و اظهار داشت: مکاتبات صورت گرفته و جلسات برگزار شده درباره سازمان تأمین اجتماعی در ماه های اخیر به خوبی اهمیت و جایگاه این سازمان و توجه ویژه مسئولین ارشد کشور و آگاهی بالای مسئولین نسبت به این سازمان را مشخص می کند و عزم جدی برای ارتقای خدمات این سازمان در سطوح مختلف تصمیم گیری کشور وجود دارد.

* تمام اجزای معاونت بیمه ای در تصمیم گیری ها سهیم هستند
محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه با اشاره به پیگیری 39 برنامه عملیاتی در این معاونت گفت: در معاونت بیمه ای تمام اقدامات مبتنی بر برنامه عملیاتی پیش می رود و تمام اجزای معاونت در تصمیم گیری ها و فعالیت ها سهیم هستند.
وی برگزاری منظم جلسات شورای مدیران و شورای اداری را باعث هماهنگی حداکثری و هم راستایی بخش های مختلف معاونت بیمه ای برشمرد و اظهار داشت: همکاران سازمان با انگیزه بالا مشغول به فعالیت هستند و اقدامات گسترده ای برای ارتقا خدمات به جامعه هدف که بیمه شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان هستند، انجام می شود.
سیدمحمدعلی جنانی، مدیرکل فنی مستمری ها سازمان تامین اجتماعی گفت: تجهیز منابع و مدیریت مصارف از مهمترین موضوعات در تامین اجتماعی است که به صورت سنتی به مدیریت مصارف کمتر توجه می شود و جا دارد که این موضوع مهم در اولویت سازمان قرار گیرد.
وی افزود: آیین نامه مشاغل سخت و زیان آور نیازمند بازنگری است. آیین نامه پیشنهادی تهیه و به مبادی ذیربط ارسال شده است و انتظار داریم با بازنگری در این آیین نامه نقش بهداشت حرفه ای و وظایف کارفرمایان مورد توجه قرار گیرد.
اجتمام* 7268*1834

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تامين اجتماعي خدمات رساني خلاقيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در مراسم زنگ کارگری که به مناسبت هفته کارگر در کارخانه شیر پگاه لرستان برگزار شد گفت: تأمین اجتماعی استان در سال گذشته اقدامات سازنده‌ای در راستای ادامه کار و تولید انجام داده است.
به گفته وی بخشودگی جرائم بخش قابل توجهی از کارفرمایان استان و تقسیط بدهی بسیاری از کارفرمایان کارگاه‌های مدیون استان بخشی از اقدامات تأمین اجتماعی انجام شده در راستای امنیت شغلی کارگران و تداوم حیات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان است.
منوچهر گودرزی گفت: یکی از اقدامات خوبی که در راستای آرامش و آسایش کارگران و تسهیل دردسترسی آنان به خدمات بیمه‌ای آنها انجام شد غیرحضوری کردن تعداد زیادی از خدمات و سرویس‌های کوتاه مدت است.
گودرزی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ هزار کارگاه در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارد، گفت: ۱۳۸ هزار کارگر در قالب بیمه شده اجباری در این کارگاه‌ها فعالیت و از خدمات بیمه‌ای تأمین اجتماعی بهره می‌برند.
 در این مراسم از تعدادی از کارگران نمونه کارخانه شیر لرستان قدر دانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود