Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - لوئیز سوارز از عملکرد یارانش در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو انتقاد کرد و هشدار داد که باید نمایش بهتری در زمین از خود ارائه دهند.

به گزارش وبسایت نود، روز گذشته مسی در دیدار مقابل بیلبائو روی نیمکت قرار داشت و کاتالان ها در نیمه اول با یک گل عقب افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام در آخرین دقایق نیمه دوم مونیر الحدادی روی پاس عرضی مسی گل تساوی را به ثمر رساند تا آبی اناری ها از شکست خانگی فرار کنند. حال سوارز اصرار دارد که بارسلونا نباید تنها متکی به لیونل مسی باشد. او در این باره گفت:

نمی توانیم برای حل تمامی مشکلات خود به مسی وابسته باشیم. خیلی از بازیکنان به دلیل کارهای بزرگی که در باشگاه های دیگر کرده‌اند، اینجا حضور دارند. لیونل مسی و سرجیو بوستکتس چیزهای زیادی به ما داده‌اند، اما نباید متکی به آن ها باشیم.

4416

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی بارسلونا اختصاصی لالیگا لیونل مسی لوئیز سوارز جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۴۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید

آفتاب‌‌نیوز :

اینترمیامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت و با نتیجه پرگل ۲-۶ برابر این تیم به پیروزی رسید تا سه امتیاز مهم دیگر را هم در این فصل به دست آورده باشد.

مسی ستاره اول تیمش در این بازی بود و موفق شد یکی از شش گل اینترمیامی در این بازی را وارد دروازه حریف کند و پاس هر پنج گل دیگر را هم برای بازیکنان اینترمیامی ارسال کرد تا نمایشی خیره کننده و متفاوت را ارائه کرده باشد.

مارتینو پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه گل‌ها در این بازی مهم بودند، اما لئو کاری تاریخی را با ارسال پنج پاس گل و به ثمر رساندن یک گل انجام داد. در عین حال نمی‌توانم سه گل سوارز و دو گل روخاس را هم فراموش کنم. هر دو گل روخاس خیلی زیبا بود، اما گل دوم او فوق‌العاده بود. با این حال، به‌خاطر جنبه تکنیکی لئو روی پاسی که ارسال کرد، گل قیچی برگردان سوارز را به‌عنوان گل محبوبم انتخاب می‌کنم.

مسی بازی‌های فوق‌العاده‌ای در بارسلونا و در طول دوران حضور من در این تیم داشت. اما من در عین حال بازی نیمه نهایی برابر پاراگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را به‌خاطر دارم که او نتوانست گل بزند، اما بهترین بازیکن زمین بود. من همیشه این را گفته‌ام و شاید تکراری باشد، اما مسی همیشه کاری جدید انجام می‌دهد.

این که در یک بازی تیمت شش گل بزند و تو روی هر شش گل موثر باشی اتفاقی که شاید به سختی بتوانیم دوباره آن را ببینیم. او همیشه مهره موثری برای ما بوده است. امروز رابطه خوب و همکاری مسی و سوارز را در نیمه دوم مثل روز‌های قدیم دیدیم. این دو نفر در بازی بسیار موثر هستند.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • طوفان رفقای صمیمی؛ هت تریک سوارز، گلات لیونل مسی (فیلم)