Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی قم گفت: احساس دین بیشتری به این شهدای دانشجو داریم؛ چرا که پیشتازی امروز دانشگاه‌ها در عرصه‌های علم و فناوری ثمره‌ از خود گذشتگی شهدا بوده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی قم، همزمان با هفته دفاع مقدس رضایی‌نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم به همراه حجت الاسلام ملک آسا، مدیر فرهنگی بنیاد شهید منطقه ۲ استان قم و جمعی از مسئولین این دانشگاه با خانواده‌های معظم شهیدان احمدتاج بخش، جواد جعفری دستگردی و عباسعلی عباسی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رضایی‌نور در این دیدار گفت: با توجه به اینکه شهیدان همیشه جاوید جواد جعفری دستگردی، احمدتاج بخش و عباسعلی عباسی از شهدای دانشجو بوده‌اند، ما احساس دین بیشتری به این شهدای عظیم‌الشان داریم؛ چرا که اگر امروز دانشگاه‌ها این چنین در عرصه‌های علم و فناوری پیشتاز هستند ثمره‌ از خود گذشتگی شهدا بوده است.   رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند متعال امیدواریم جامعه دانشگاهی صنعتی قم بتواند با تربیت دانشجویان متدین و متعهد از خون شهدا و آرمان‌های امام راحل (ره) پاسداری نماید.   شایان ذکر است، شهیدعباسعلی عباسی دانشجوی ممتاز رشته پزشکی دانشگاه تهران، شهید جواد جعفری دستگردی، دانشجوی ممتاز رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی شریف و شهید احمد تاج بخش دانشجوی ممتاز رشته اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی بوده‌اند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی صنعتی قم بنیاد شهید خانواده شهدا خانواده شهدا شهدای دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان