Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به دبیر جشنواره فیلم فجر، خواستار بازگشت جایزه اهدایی به بهترین فیلم اول و ادغام دو جشنواره ملی و جهانی فجر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانون کارگردانان سینمای ایران در نامه‌ای به ایراهیم داروغه‌زاده‎، دبیر سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، دو درخواست مهم را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نامه آمده است: «با تبریک جهت انتخاب مجدد شما به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر، کانون کارگردانان سینمای ایران خواستار بازگشت بخش فیلم‌های اول به این رویداد سینمایی‌ است.

به گمان این شورا و با توجه به تعداد فیلم‌های اول تولید شده در سال‌های گذشته و برای تقویت و تشویق استعدادهای تازه سینمای ایران لازم است که با مساعدت شما این بخش دوباره به جشنواره بازگردد تا شرایط برای عرضه و دیده شدن تمام فیلمسازان فیلم اول فراهم شود.

همچنین امیدواریم که با ادغام جشنواره ملی و جشنواره جهانی فیلم فجر، دوباره شاهد یک جشنواره مقتدر با فرصتی عادلانه و یکسان به دور از گزینش و اعمال سلیقه برای همه فیلم‌های ایرانی جهت عرضه در بازار بین‌الملل باشیم.»

5757

 

کلید واژه‌ها : کانون کارگردانان سینمای ایران - جشنواره‌های سینمایی - جشنواره فیلم فجر -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کانون کارگردانان سینمای ایران جشنواره های سینمایی جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمبردار سینمای ایران درگذشت


به گزارش تابناک، رضا شیخی مدیر فیلمبرداری سینمای ایران شب گذشته پس از مدت‌ها ابتلا به بیماری دار فانی را وداع گفت.

تصویربردار و نورپرداز فیلم‌های سینمایی «جا به جا»، «مرهم» و «کنعان»  و مدیر فیلمبرداری سریال‌های «بچه مهندس»، «تنهایی لیلا» و «جراحت» را برعهده داشت.

‎او کار حرفه‌ای خود را به عنوان مدیر فیلمبرداری در سال ۱۳۸۷ از تلویزیون و با سریال «گل‌های گرمسیری» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور آغاز کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • کانون «نگاره و سینمای» دانشگاه آزاد بروجرد گشایش یافت
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد