Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: دوره تربیت مربی قرآن کودک با تدریس احمدرضا محسنی در این مرکز برپا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه زمان ثبت‌ نام تا 13 مهرماه ادامه دارد، عنوان کرد: متقاضیان دارای شرایط عمومی حداقل مدرک تحصیلی دیپلم، تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن می‌توانند با مراجعه به این مؤسسه در این دوره‌ها نام‌نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پورموسوی اظهار کرد: این دوره به مدت 10 روز و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی استان، با سرفصل‌هایی چون آموزش فنون روش تدریس روخوانی و روان‌خوانی قرآن، فنون معلمی و روانشناسی، بخش‌خوانی، نحوه شعرخوانی و قصه‌گویی و ... برگزار می‌شود.
مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی فجرآفرین در زاهدان، بلوار بزرگمهر، انتهای بزرگمهر ۲۶ واقع شده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات در ساعات اداری با شماره ۰۵۴-۳۲۴۴۹۷۸۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی اتحادیه های قرآنی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم

موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم حدود بیست سال است به طور جدی در امور حقوقی و فرهنگی فعال است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، موسسه فرهنگی، حقوقی بزرگمهر حکیم حدود بیست سال است به طور جدی در امور حقوقی و فرهنگی فعال است.


این موسسه بر اساس آخرین تغییرات و مدارک ثبتی در سال ۱۳۹۲ به شماره‌ی ۳۲۶۰۱ ثبت رسمی شده است.


موسسه فرهنگی، حقوقی بزرگمهر حکیم در امور فرهنگی و به ویژه شاهنامه پژوهی تخصصی اقدامات بسیار گسترده‌ای داشته است. این موسسه از چاپ کتاب تا ساخت فیلم و برگزاری همایش‌های بزرگ فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای و برگزاری دوره‌های شاهنامه پژوهی و... در سابقه‌ی خود دارد.


موسسه فرهنگی، حقوقی بزرگمهر در برخی استان‌ها از جمله البرز، تهران، اصفهان، مازندران و... دارای شعبه می‌باشد.


این موسسه مدت چند سال است که به طور مرتب در آخرین پنجشنبه‌ی هر ماه با حضور استاد دکتر محمد رسولی (شاهنامه شناس مشهور و مولف کتب شاهنامه پژوهی) نشست تخصصی راجع به شاهنامه برگزار می‌کند.


در این سلسله نشست‌ها موضوعات و مسایل بسیار جالب و مهمی راجع به شاهنامه کشف شده است.


برخی از این کشفیات علمی طی چهل برنامه‌ی مرتب از رادیو سراسری فرهنگ پخش شده است.


موسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم با همکاری آسیانیوز سلسله برنامه‌های تلوزیونی با عنوان «نگاهی نو به شاهنامه» ساخت و پخش نمود. این برنامه‌های تلوزیونی به شدت مورد توجه مخاطبین از سراسر کشور و دنیا مواجه شد.

دکتر محمد رسولی، شاهنامه شناس، تاریخدان و ادیب برجسته‌ی کشور، مدیریت این بنیاد مهم فرهنگی را بر عهده دارد.


برگزاری نشست‌های شاهنامه شناسی که به روش علمی و دانشگاهی  نکات سیاسی، حقوقی، تاریخی، آب و هوا شناسی ایران در عهد کهن و سایر علوم مندرج در شاهنامه می‌پردازد، از جمله فعالیت‌های موسسه فرهنگی بزرگمهر حکیم است. بررسی نظریات جدید راجع به شاهنامه که توسط دکتر محمد رسولی ارایه شده است در نشست‌های تخصصی با حضور شاهنامه پژوهان برتر بررسی علمی میشود. از جمله نظریات نو و تازه‌ی دکتر رسولی «وجود مفاهیم حقوق عمومی و سیاسی در ایران عهد کهن» یعنی پیش از باستان است! این  نظریات در کتاب نگاهی نو به شاهنامه و کتاب «مبانی حقوق عمومی در ایران کهن» تشریح شده اند.

این موسسه همچنین به طور مرتب نشست‌های تخصصی راجع به شعر شعرای معاصر و از جمله بررسی تخصصی شعر مهدی اخوان ثالث می‌پردازد.

نشست بزرگداشت نادر نادرپور  از دیگر فعالیت‌های موسسه بزرگمهر حکیم است.

چاپ بیش از سی عنوان کتاب و بیش از صد مقاله و صد‌ها نوشتار علمی و پژوهشی  و ارایه سخنرانی‌های علمی متعدد تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های موسسه فرهنگی بررگمهر حکیم است.


موسسه همچنین شماره تلفن ۰۹۱۰۲۲۲۱۴۰۹ را که مجهز به انواع پیام رسان هاست، جهت پاسخ به پرسش‌های شاهنامه‌ای هم میهنان از سراسر جهان اختصاص داده است.


دکتر محمد رسولی  مدیررعامل موسسه می‌گوید: ما روزانه چندین تماس و پیام از داخل و خارج کشور داریم که راجع به موضوعات شاهنامه پرسش می‌شود. ما این پرسش‌ها را با ذکر منبع و دلیل پاسخ می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • نقش مهم معلمان در تعلیم و تربیت
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان