Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@22:38:22 GMT

صادرات مداد نیز ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۲۷۱۰

صادرات مداد نیز ممنوع شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به اینکه واردات چوب و مغز مداد مشمول دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی هستند صادرات مداد ممنوع شد. ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰ اقتصادی اقتصاد ایران صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی تسنیم، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به فرود عسگری رئیس کل گمرک نوشت: چوب و مغز مداد به عنوان مواد اولیه مداد کامل مشمول دریافت ارز 4200 تومانی شدند بنابراین ضروری است که صادرات آنها ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

براین اساس علی اکبر شامانی مدیرکل دفتر صادرات گمرک برای حمایت از کالای ایرانی نیز در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی سراسر کشو صادرات چوب مداد، مغز مداد و مداد کامل را ممنوع کرد. 

بنابراین گزارش پیش از این نیز صادرات محصولات مختلفی از جمله کالاهای اساسی ممنوع شده بود.

انتهای پیام/

R1342/P1010114/S7,77,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ثقفی رئیس هیأت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سالانه نزدیک به ۷۱۰ میلیون یورو صادرات تجهیزات صنعت نفت داریم اما هدف‌گذاری که در این حوزه صورت گرفته است ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون یورو است که امیدواریم تا دو سال آینده محقق شود.

وی در رابطه با وضعیت صادرات خاطر نشان کرد: توسعه بازار فرامرزی را از سال گذشته به صورت جدی دنبال کردیم. و اکنون به کشورهای همسایه اعم از کشورهای عربی، کشورهای شمالی و آمریکای جنوبی صادرات تجهیزات صنعت نفت را داریم اما تنها ۱۰ درصد ظرفیت است.

ادامه دارد…

کد خبر 6098086 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • راهبرد وزارت صمت توسعه صنعت با رویکرد صادرات محور است
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • صادرات ۷۱۰ میلیون یورو تجهیزات صنعت نفت
  • صادرات ۱۴۵ میلیون دلاری افغانستان از طریق دهلیزهای هوایی
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • پرچم تجارت بالا می‌رود؟