Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@23:01:25 GMT

خبر آزادی یک عضو شورای اسلامی شهر شیراز تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۳۶۴۳

حوادث رکنا: رئیس کل دادگستری فارس گفت: خبر آزادی مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز صحت ندارد.

القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: خبر آزادی Freedom مهدی حاجتی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز که پنجم مهرماه ۹۷ به اتهام حمایت از ۲ تن از فعالان فرقه ضاله بهائیت بازداشت شد، صحت ندارد و این موضوع تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این عضو شورای شهر، صرف نظر از اتهام ارتباط با یک فرقه ضاله، عناوین اتهامی در سایر جرائم عمومی وجود دارد.

القاصی مهر، به آخرین جزئیات پرونده مهدی حاجتی، اشاره کرد و ادامه داد: این فرد با قرار تامین قانونی برای انجام تحقیقات تحت نظر است و اخبار منتشره درخصوص آزادی وی مورد تائید نیست.

رئیس کل دادگستری استان فارس، همچنین درخصوص موارد اتهامی عضو بازداشتی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این خصوص از قاضی Judge سوال کردم، صرف نظر از اینکه این فرد با یک فرقه ضاله ارتباطی داشته است، یا از این فرقه ضاله دفاعی کرده است یا خیر، آیا اتهامات دیگری در سایر جرائم عمومی علیه وی مطرح است که قاضی در حال تحقیق در این خصوص است.

رئیس کل دادگستری فارس، همچنین با اشاره به جو سازی‌ها و غوغا سالاری‌های روز‌های گذشته ضد انقلاب و برخی در داخل در این مورد، تاکید کرد: جو سازی‌ها هیچ تاثیری در روند رسیدگی به این پرونده نخواهد داشت و اجازه دخالت در این پرونده را نمی‌دهیم.

القاصی مهر با بیان اینکه کسی حق ندارد در تصمیم قاضی که کاملا مستقل است دخالت کند، افزود: این پرونده در چارچوب قانون Law رسیدگی خواهد شد و دستگاه قضایی توجهی به غوغاسالاری و تبلیغات سیاسی نخواهد کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فاجعه در جاده اصفهان / زن جوان چگونه 26 مسافر اتوبوس را نجات داد + فیلم و جزئیات

حمله وحشتناک کفن پوشان موتورسوار به یک محله در ورامین + فیلم

فیلمی تازه از لحظه تیرباران ملکه زیبایی عراق داخل ماشین لاکچری اش + تصویر

جسد تکه تکه زن مطلقه در استخر خصوصی ویلا +عکس

علی دایی سعودی ها را پایین کشید + عکس

حمله وحشیانه پرنده فروشهای اهوازی به مامور پلیس زیر پل کارون + فیلم و جزئیات

اعتراف تلخ عمه لیلا به حمید / با او در کودکی چه کرده بودند؟

اقدام وحشتناک زن بی رحم برای محبوبیت در اینستاگرام + عکس

پایان مرگبار علاقه 2 پسر به یک دختر کرجی

دردسر مرگبار جا ماندن گاز استریل در شکم زن تهرانی پس از زایمان

حمله جن ها به مرد جوان در کرج + فیلم 16+

تجاوز وحشیانه راننده تاکسی اینترنتی تهران به زن شیرازی + فیلم و عکس

اعتراف قاتل تاره فارس ملکه زیبایی عراق + عکس و جزئیات

تجاوز به دختر باکره در خانه زن مطلقه+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز آزادی Freedom اخبار قاضی Judge قانون Law سیاسی اخبار حوادث عضو شورای اسلامی شهر آزادی فارس شیراز تکذیب عکس ایران فیلم قتل روزنامه عراق دختر قدیمی اهواز ملکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج خبر خسارت به دو هزار تن گندم این شهرستان در اثر آب‌گرفتگی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، علی علی‌پور، امروز_ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی خبری که به نقل از فرماندار شهرستان خنج، روز شنبه پانزدهم اردیبهشت در بخش خبر ساعت ۲۱ شبکه یک صداوسیما پخش شد، متأسفانه خبر انتقال گندم به سیلوهای ذخیره به دلیل اشتباه خبرنگار در تهیه خبر با عنوان آب‌گرفتگی و خسارت به گندم‌های شهرستان خنج منتشر شده است.

وی افزود: در روز شانزدهم اردیبهشت به همراه فرماندار شهرستان خنج و دادستان این شهرستان ضمن حضور در مرکز خرید گندم این شهرستان با بررسی میزان محصول خریداری و ارسال شده، فرماندار شهرستان قویاً خبر ارسالی در خصوص خسارت به دو هزار تن گندم در اثر سیل و آب گرفتگی را تکذیب کرد و انتشار آن را اشتباه خبرنگاری عنوان کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج تصریح کرد: در این بازدید مستندات مربوطه به سمع و نظر فرماندار و دادستان شهرستان خنج رسید و مشخص شد از ابتدای سال‌جاری تا تاریخ شانزدهم اردیبهشت میزان شش هزار و ۷۶۹ تن گندم در مرکز خرید خنج خریداری شده است که به مراکز خرید استان فارس و خراسان‌رضوی ارسال شده و میزان گندم باقیمانده این مرکز فقط ۳۶۷ تن که در انبار سرپوشیده نگهداری و در حال بارگیری است.

علی‌پور با بیان اینکه در پی بارش شدید باران و تگرگ و جاری شدن سیلاب در شهرستان خنج، ستاد بحران این شهرستان در محل فرمانداری تشکیل جلسه داده بود، اضافه کرد: طی گزارشات به دست آمده، جاری شدن سیل موجب تلف شدن ۲۵ رأس دام شده است، همچنین بارش باران و تگرگ به جاده‌های بین مزارع، مزارع گندم و جو و باغ‌های مرکبات و نخیلات خساراتی وارد کرد که در این زمینه سه گروه برای بررسی میزان خسارت‌ها به مناطق مختلف بخش‌های مرکزی، محمله و خنج اعزام شده و در حال جمع‌بندی میزان خسارت جهت ارسال به مرکز استان هستیم.

وی ادامه داد: از میزان ۱۳ هزار و ۴۶۹ تن گندم خریداری شده در دو مرکز خرید شهرستان، ۱۳ هزار تن به سیلوهای استان فارس و سایر استان‌ها ارسال شده و میزان اندک باقیمانده در انبارهای سرپوشیده نگهداری و در حال حمل است.

کد خبر 750726

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • رهایی گروگان ۵۶ ساله در شیراز
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند