Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:06:38 GMT

زیرساخت‌های ورزشی در استان سمنان مطلوب است

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۶۵۱۷

زیرساخت‌های ورزشی در استان سمنان مطلوب است

 به گزارش خبرنگار مهر، ایرج رحمانی شامگاه یک‌شنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این اداره ضمن بیان اینکه سمنان ازجمله استان‌های رو به توسعه و پیشرفت در کشور محسوب می‌شود، ابراز داشت: خوشبختانه زیرساخت‌های ورزشی در این استان به نحو مطلوب فراهم است که این امر ضمن تشویق جوانان به حوزه ورزش می‌تواند به میزبانی‌های مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی در این خطه منتهی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه استان سمنان می‌تواند میزبان بسیاری از مسابقات ملی و تورنمنت‌های بین‌المللی ورزشی باشد، افزود: قطعاً برای رسیدن به این هدف نیازمند همدلی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف اجرایی هستیم که انتظار می‌رود این فضا بیش‌ازپیش در کشور فراهم شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش بابیان اینکه مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش کشور استفاده کنند، ابراز داشت: خوشبختانه در کشوری زندگی می‌کنیم که امکان توسعه ورزش قهرمانی را در همه زمینه‌های مختلف دارا است و باید ضمن بهره‌گیری از این فرصت با ایجاد برنامه‌های استعدادیابی قهرمانان جدید را به جامعه ورزشی معرفی کنیم.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه مردم استان سمنان نیز درک بسیار بالایی از ورزش دارند که اگر مدیری اهل کار باشد می‌تواند این ظرفیت بالقوه را به‌صورت بالفعل تبدیل کند.

وی افزود: قطعاً موفقیت‌های ورزشی در یک استان مدیون تلاش مدیران آن خواهد بود که امیدواریم این مهم همانند زمان مدریت فرزاد فتاحی باقدرت بیشتری پیگیری و دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم حکم محسن جهان‌شیر به‌عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان توسط ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به وی ابلاغ شد.

کد خبر 4417146

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سمنان وزارت ورزش و جوانان بوشهر هفته دفاع مقدس ماه محرم کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز شهرکرد شیراز عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است

امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز دین و عرفان و شهر مسجد و مناره و زادگاه بابا مردوخ‌ها، اردلانی‌ها و در مجموع جوانمردان و شیرزنانی است که نام پر آوازه آنها همواره بر تارک تاریخ درخشیده است.

امام جمعه اهل سنت سنندج با تبریک هفته کار و کارگر، تصریح کرد: کارگران تلاشگران به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید هستند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام در مورد کارگران می‌فرمایند، قبل از خشک شدن عرق کارگران حق و حقوق‌شان را پرداخت کنید، افزود: توجه پیامبر مکرم اسلام به افرادی که نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ‌های توسعه و تولید دارند نگاه از جایگاه ویژه آنان دارد.

وی تصریح کرد: امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات، ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که خوشبختانه در کشور ما توجه خاصی به آن صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت سیزدهم به بهترین شیوه توان خود را در مسیر رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان گذاشته و خوشبختانه شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه هستیم.

وی بر لزوم همکاری مردم با مسئولان برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب در شعار امسال از عبارت «جهش تولید با مشارکت مردم» استفاده کردند.

امام جمعه سنندج در ادامه به وضعیت مردم فلسطین و غره هم گریزی زد و گفت: از یک سو شهادت بی‌شمار مسلمان و زخمی شدن تعداد زیادی زن، مرد و کودک در فلسطین اشغالی یک درد بزرگ است و بی‌تفاوتی سران و ممالک اسلامی و مجامع بین‌الملل درد بزرگتر است.

وی تصریح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی در برابر این ظلم عظیمی که به مردم مسلمان و بی‌گناه غزه صورت می‌گیرد جای سوال دارد باید به حال آینده بشریت گریست.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند