Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:39:41 GMT

حضور بانوان در ورزش های همگانی افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۱۰۴۸

حضور بانوان در ورزش های همگانی افزایش یابد

به گزارش خبرنگارمهر، فرزاد فتاحی ظهر یکشنبه در نشست با معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی اظهارکرد: ورزش همگانی در استان باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و حضور بانوان در این عرصه باید بیشتر شود زیرا تحقق این مهم موجب رشد ورزش خراسان رضوی می شود.

وی افزود: باید به  به صورتی کار شود که مردم و مسئولان تحرک و پویایی بین بانوان را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خراسان رضوی با توجه به پتانسیل بالایی که در حوزه بانوان دارد توانسته سال گذشته به عنوان استان برتر در این بخش شناخته شود و برای حفظ این جایگاه باید برنامه ریزی صحیح و اقدام متناسب انجام شود.

مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی گفت: باید در حوزه قهرمانی رشته هایی که نقش آفرین بودند شناسایی شده تا مورد حمایت قرار گیرند و  در رشته‌هایی که قابلیت مدال آوری دارند سرمایه گذاری شود.

فتاحی گفت:موضوعات نظارتی در حوزه ورزشی بسیار مهم است زیرا اگر نظارت برباشگاه‌ها به صورت سازمان یافته نباشد روند منفی در تمرینات پیش گرفته می‌شود و اگر کوتاهی کنیم با مشکلات جدی روبرو می‌شویم. 

وی تاکید کرد: عملکرد ورزشکاران برای ما مهم بوده و باید متناسب با نیاز مالی هیئت های ورزشی به آنها کمک شود. اگر مشکلی وجود دارد باید اطلاع رسانی شود تا بتوانیم در صورت توان آن را حل کنیم.

کد خبر 4416847

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد ورزش بانوان بوشهر ماه محرم هفته دفاع مقدس کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد رژه نیروهای مسلح حمله تروریستی اهواز عاشورا شیراز سانحه تصادف شهرکرد دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۱۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد

ایسنا/هرمزگان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

‌محمد قویدل ‌۱۰ اردیبهشت ماه به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت این هفته اظهار کرد: در این هفته پیش‌بینی شده که بالغ بر ۳۷۰۰ برنامه در سطح مدارس، مناطق و استان برگزار کنیم که مهم‌ترین برنامه زنگ سپاس معلم خواهد بود.

وی افزود: این برنامه روز ۱۱ اردیبهشت در سراسر استان در همه مدارس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی نیز جزو دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: حضور معلمان نمونه استانی در برنامه ملی و اجرای چند برنامه متنوع برای فرهنگیان در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی دیگر برنامه‌های هفته معلم استان هرمزگان است.

وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی استان بر اساس متوسط استانی در حال حاضر ۵.۲ متر مربع است، تصریح کرد: در بهمن و اسفندماه سال گذشته ۸۰۰ کلاس درس را مورد بهره برداری قرار دادیم که سبب شد سرانه شهرستانی نیز به میزان استانی برسد.

قویدل گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده نیز بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان پیش‌بینی شده که‌ این عدد و سرانه آموزشی ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟