Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@02:16:41 GMT

محسن مسلمان استقلالی می شود؟

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۷۷۵۴

محسن مسلمان که همه از تمایلات او به استقلال باخبر هستند، روزهای خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشته و حتی موفق به گلزنی در دربی نیز شده است. با این حال در اواخر فصل گذشته او از فلسفه ذهنی و تاکتیکی برانکو ایوانکوویچ خارج شد و در نهایت نیز مجبور به ترک سرخپوشان و در آوردن پیراهن شماره 77 این تیم شد.

در شرایطی که بیشتر هواداران پرسپولیس نسبت به این تصمیم برانکو ایوانکوویچ انتقاد داشتند و معتقد بودند با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی آنها باید تلاش خود برای حفظ این هافبک بازیساز را به کار گیرند، سرمربی کروات نظر دیگری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم این بازیکن بعد از جدایی از پرسپولیس و در شرایطی که شایعات زیادی را متوجه خود می‌دید راهی ذوب آهن شد. تیمی که دوران حرفه‌ای خود را از آنجا آغاز کرده بود و ستاره فوتبال ایران لقب گرفت.

حضور در ذوب آهن اما با حاشیه‌های زیادی برای این بازیکن همراه بود و بعد از محرومیت و فراخواندن دوباره از سوی کمیته انضباطی، در نهایت طی دیدارهای اخیر در شرایطی که شانس بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز از آن خود کرده بود، با نمایش ضعیف و دور از انتظار طاقت مدیرعامل و سرمربی این تیم را نیز به سرآورد. امید نمازی و سعید آذری طی روزهای اخیر به اشکال مختلف نارضایتی خود را از این بازیکن اعلام کرده‌اند تا او در آستانه جدایی و فسخ قرارداد با ذوب آهن باشد.

با توجه به پر بودن لیست اغلب تیم‌ها اکنون باید دید در صورت جدایی، سرنوشت محسن مسلمان چه خواهد بود. نزدیک‌ترین و البته جنجالی‌ترین گزینه برای او استقلال خواهد بود. وینفرد شفر که بعد از جدایی سرور جپاروف هنوز نتوانسته هافبک بازیسازی در قواره این ازبکستانی برای ترکیب خود پیدا کند شاید بی میل نباشد برترین پاسور فصل گذشته را در جمع تیم خود ببیند.

مسلمان هم علیرغم حضوری چهارساله در جمع پرسپولیسی‌ها و خواندن انواع و اقسام کری‌ها برای رقیب دیرینه، همواره تمایلات خود به رنگ آبی و تیم استقلال را پنهان نکرده و حتی قبل از حضور در پرسپولیس در آستانه عقد قرارداد با استقلال قرار داشت.

اکنون باید دید این انتقال در صورتی که ذوب آهن تصمیم به فسخ قرارداد این ستاره را گرفته باشد، عملی خواهد شد یا خیر. شاید یکی از عوامل عملکرد ضعیف این بازیکن دور شدن از فضای توجه هواداران باشد که پیش از این با حضور در پرسپولیس آن را به عنوان یکی از عوامل انگیزشی در کنار خود می‌دید و شاید این انتقال به اردوگاه رقیب و محبوبیت نزد هواداران استقلال بار دیگر بتواند او را به سطحی که مربیان از او انتظار دارند برساند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فلسفه ذوب آهن فوتبال ایران استقلال پرسپولیس ذوب آهن محسن مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • استقلالی ها جلوی جنجال رسانه ای خانه این بازیکن را گرفتند!
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد