Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:20:35 GMT

دبیر جشنواره‌ی فیلم «وارش» حکم گرفت

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۵۹۶۸۵

با حکم دکتر شالویی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، مهدی قربانپور دبیر نهمین جشنواره فیلم وارش شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش، این جشنواره  پس از وقفه‌ای چند ساله با حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و با دبیری مهدی قربانپور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهدی قربانپور از بنیانگذاران این جشنواره سینمایی شمال ایران است که سابقه مدیریت آن در دوره‌های پیشین را نیز دارد.

 او از مستند سازان سینمای ایران است که در عرصه مدیریت فرهنگی، مسئولیت دبیری انجمن فیلم کوتاه ایران، عضو شورای مرکزی انجمن مستند سازان سینمای ایران، دبیری بخش تجلی اراده ملی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، مدیر بخش سینمای ملی پنجمین جشنواره فیلم سبز و مدیریت اجرایی دومین جشنواره فیلم سلامت را در کارنامه دارد .

 عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌هایی چون جشنواره‌های بین‌المللی سینما حقیقت، جشن خانه سینما، جشنواره ملی فیلم دانشجویی از دیگر فعالیت‌های او در عرصه سینما است.

جشنواره فیلم وارش که با موضوع فرهنگ عامه برگزار می‌شود، از قدیمی‌ترین جشنواره‌های موضوعی فیلم کوتاه است .

طبق اعلام برگزارکنندگان؛ این دوره از جشنواره در گستره بین‌المللی با حضور فیلمسازان ایرانی  و هنرمندان کشورهای حاشیه دریای خزر ، بهار 98 در استان مازندران برگزار خواهد شد.

به زودی با انتشار فراخوان جزییات حضور علاقمندان اعلام می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۵۹۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، بیست و یکمین جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی پژوهشی لکوکاپ ایران به عنوان بزرگ‌ترین رویداد پژوهش محور خاورمیانه چهاردهم و پانزدهم اردیبهشت به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های دانش آموزی در خاورمیانه است که هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور برگزار و هر ساله در ۱۴ رشته و در قالب ۳۰ لیگ مختلف به شکل کارگاهی و مسابقاتی برگزار می‌شود.

دانش آموزان در رشته‌های رباتیک، محاسبات ذهنی، علوم آزمایشگاهی، مهندسی خلاقیت، انتقال سریع محاسبات، پژوهش، سازه‌های ماکارونی، دومینو، الکترونیک، سازه‌های پروازی و تشریح جانوری رقابت می‌کنند.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی تهران در رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۷ سال برگزار شد، امیرحسین و نازنین زهرا شهبازی دانش آموزان اهل روستای خلعت آباد شهرستان کبودراهنگ در این رقابت‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر این مسابقات شدند.

امیرحسین شهبازی مقام سوم رشته رباتیک (لوکو روبو) و نازنین زهرا شهبازی مقام چهارم رشته علوم آزمایشگاهی را کسب کردند.

نفرات برتر این مسابقات به رقابت‌های بین المللی مسقط اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود