Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی ( ایپاس 2018) دقایقی پیش با حضور سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی با شعار " امنیت و ایمنی؛ پشتوانه تولید داخلی"در مصلای  بزرگ حضرت امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی نیروی انتظامی تولید داخلی فرمانده ناجا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار