Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به عنوان مجموعه دانشجویی جهاد، سال‌ها است که پروسه عضوگیری دانشجویان را به صورت عادی و عمومی در سطح دانشگاه‌های کشور در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به اینکه علاقمندان به عضویت در سازمان دانشجویان تا پایان مهرماه فرصت دارند، تا با مرجعه به سایت نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، افزود: دانشجویانی که علاقه‌مند به فعالیت در حوزه‌های اندیشه‌ای، زیست محیطی، اجتماعی، کارآفرینی، کتاب و کتابخوانی، فرهنگ و هنر، گردشگری، علمی و غیره هستند، می‌توانند عضو این سازمان شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آوج با اعلام اینکه دانشجویان در صورت عضویت در سازمان دانشجویان از برنامه‌ها و مجموعه فعالیت‌ها آن می توانند استفاده ‌کنند، بیان کرد: دانشجویان در مدت تحصیل خود می‌توانند با مراجعه به جهاددانشگاهی کردستان عضو این سازمان شوند.
وی عنوان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مزایای فعالیت در این کانون‌ها و گروه‌های سازمان دانشجویان بهره‌مندی از فعالیت‌های متنوعی است که جهاد دانشگاهی در سراسر کشور انجام می‌دهد و دانشجویان می‌توانند خودشان در روند اجرای این فعالیت‌ها حضور داشته و تجربه کسب کنند.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان ادامه داد: گروه‌ها و کانون‌هایی که در قالب سازمان تشکیل می‌شوند امکان همکاری بین دانشجویان دانشگاه‌های متنوع در سطح استان را فراهم می‌کند که در این راستا می‌توانند حتی کارهایی را خارج از فضای دانشگاه و بر اساس نیاز استان برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
وی در پایان یادآور شد: فراخوان به طور جدی برای دانشجویان ورودی جدید است ولی به صورت عمومی تمامی دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر جهاددانشگاهی عضو سازمان شوند.
یادآور می‌شود؛ سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی یکی از واحدهای وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی بوده که در سال ۱۳۷۷ به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق بنامه و در جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها تأسیس شده است».
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای برخوردهای صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور را محکوم کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن برخوردهای صورت گرفته از سوی پلیس و دولت آمریکا با دانشجویان حامی فلسطینیان در این کشور، خواستار حمایت جهانی دانشجویان، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و علمی جهان از این جنبش دانشجویی اصیل شد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بلوغ و باروری جنبش دانشجویی اصیل در ایالات مختلف آمریکا، در محکومیت صهیونیسم ، با سرکوب و دستگیری گسترده دانشجویان توسط مدعیان دموکراسی و آزادی بیان در این کشور مواجه شده است.دانشجویانی که از کالیفرنیا تا تگزاس، غیرتمندانه در دفاع از کودکان و مردم مظلوم غزه به میدان آمده‌اند هرگز از مطالبات اساسی خود مانند پایان دادن به جنگ غزه، قطع ارتباطات دانشگاهی با رژیم اشغالگر قدس و محاکمه عوامل نسل کشی غزه کوتاه نخواهند آمد. شکل گیری، تثبیت و استمرار  این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را ازچشم فاتلان کودکان غزه ربوده و علاوه بر آن، فردایی  آکنده از آگاهی و ظلم ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن تقدیر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که علی‌رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در آمریکا به میدان حمایت از هم نوعان خود در غزه آمده‌اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته علیه آنها را قویا محکوم می‌کند. همچنین این سازمان، خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان دوستانه و تاریخی دانشجویان آمریکایی مدافع حقیقت و حقانیت است.

بدیهی است که اتحاد جهانی در حمایت از دانشجویان به پاخاسته در برابر جریان زور و اشغالگری، حداقلی‌ترین مسئولیت انسان‌های آزاده و خیراندیش دنیا در قبال این جوانان غیور خواهد بود. به امید آنکه چنین تحرکاتی ضمن افشای هر چه بیشتر ماهیت نظام سلطه، منجر به پایان یافتن جنگ غزه و شکست جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها شود. انشاالله.»

در ادامه عکس‌هایی از تظاهرات دانشجویان امریکایی در حمایت از مردم مظلوم غزه را می‌بینید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی