Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:13:08 GMT

هدیه جالب بازیکنان پرسپولیس به یک کودک!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۲۹۸۹

‍‍‍‍‍‍

دریافت 6 MB

        

کد خبر 4417532.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی فرمول یک سیدعلی ضیاء شبکه یک سیما ماه محرم اهواز دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مراسم عزاداری رژه نیروهای مسلح مداحی تروریسم ایالات متحده آمریکا ایران سید حسن قاضی زاده هاشمی حسن روحانی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند

طرفداری| تیم فوتبال پرسپولیس، آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر را برگزار کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، میهمان نساجی در قائمشهر خواهند بود. تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به قائمشهر و دیدار برابر نساجی را از ساعت ۱۲:۳۰ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کرد.

پیش از شروع تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و نکات تاکتیکی تیم از سوی کادر فنی برای سرخپوشان تشریح شد. با شروع تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه به راندو (آقا وسط) پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در گروه‌ها حاضر بودند و پا به پای بازیکنان، بازی کردند.

در قسمت‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین امروز که یک ساعت به طول انجامید، بازیکن مصدوم نداشت و کلیه بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند. بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، بازیکنان راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا (دوشنبه) در بازی برگشت برابر نساجی از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • هدیه‌های جالب روز معلم مناطق عشایری/ این عکس پربازدید و پرواکنش شد
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!