Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:17:39 GMT

اکران دو فیلم جدید در سینماها از چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۳۶۰۹

اکران دو فیلم جدید در سینماها از چهارشنبه

2 فیلم جدید از یازدهم مهرماه در سینماهای کشور اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران به ایسنا گفت: فیلم سینمایی «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد در گروه  سینمایی استقلال از روز چهارشنبه یازدهم مهرماه به جای فیلم «تنگه ابوقریب» نمایش داده می‌شود.
او افزود: همچنین از این تاریخ فیلم «لازانیا» حسین قناعت به جای فیلم «یک کیلو بیست‌و یک گرم» اکران خواهد شد و نمایش فیلم‌ها در زیرگروه‌ها هم‌چنان ادامه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در «ماهورا» ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «ماهورا» روایتگر داستانی واقعی‌ست و در خلاصه داستان آن آمده است: «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود».

همچنین «لازانیا» یک کمدی پربازیگر است که فیلمبرداری آن در تهران انجام شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «تو کفتم!...کف! ...می‌فهمی؟ تا نخورمت ولت نمی‌کنم!»

جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی ، بهنوش بختیاری ،نفیسه روشن، رضا ناجی،پارسیا شکوری، یوسف صیادی، اصغر سمسارزاده،ساعد هدایتی، رضا رویگری ، عباس محبوب، محمد شیری و یوسف تیموری از جمله بازیگران این فیلم هستند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اکران دو فیلم جدید در سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هدیه دور از انتظار سامان احتشامی برای مهران مدیری (فیلم) کل‌کل حامد آهنگی با خانم بازیگر با چاشنی نوشابه (فیلم) رقص هندی حامد آهنگی با کفش‌های عجیبش (فیلم)

دیگر خبرها

  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم)
  • (ویدئو) خوانندگی جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی
  • «مست عشق» به سینماها آمد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس