Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال روسیه به حضور چهارده ساله اش در تیم ملی این کشور خاتمه داد.

طرفداری- ایگور آکینفیف، دروازه بان 32 ساله تیم ملی روسیه و باشگاه زسکامسکو که در کنار لو یاشین و رینات داسایف، از بهترین دروازه بانان تاریخ فوتبال روسیه به شمار می رود، رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.

آکینفیف که در تمام طول دوران فوتبالش پیراهن زسکامسکو را برتن کرده، 111 بار نیز برای تیم ملی روسیه به میدان رفته است و کاپیتان روسیه در جام جهانی 2018 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آکینفیف در دیدار یک هشتم نهایی برابر اسپانیا، در ضیافت پنالتی ها، ضربات پنالتی کوکه و یاگو آسپاس را مهار کرد و زمینه ساز صعود روسیه به یک چهارم نهایی شد. در یک چهارم نهایی برابر کرواسی نیز بازی به پنالتی کشیده شد اما آکینفیف علی رغم مهار پنالتی کواچیچ نتوانست نسبت به سوباشیچ، دروازه بان کرواسی موفق تر عمل کند و روسیه حذف شد.

به گزارش وب سایت زسکامسکو، ایگور آکینفیف با انتشار این بیانیه، خداحافظی خود از تیم ملی روسیه را اعلام کرد:

هر داستانی یک شروع و یک پایان دارد و داستان من نیز در تیم ملی روسیه به پایان رسید. حضور به عنوان کاپیتان تیم ملی روسیه در جام جهانی 2018 مایه افتخارم بود. صادقانه بگویم، هیچ وقت چنین رویایی نداشتم اما این رویا در اوج فوتبالم محقق شد. نتوانستیم در جام جهانی مدالی کسب کنیم اما همه ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا موفق شویم. اگرچه به عنوان میزبان توانستیم به یک چهارم نهایی برسیم اما بازهم این یک موفقیت محسوب می شود. از همه اعضای تیم ملی روسیه، مربیان و هواداران تشکر می کنم. زنده باد روسیه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد

چین از روسیه به عنوان بزرگترین شریک تجاری همه پنج کشور آسیای مرکزی، سبقت گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد کرملین به سختی می تواند قبول کند که روسیه در تجارت با آسیای مرکزی، از چین عقب مانده است.

بی‌میلی مقامات روسی به اذعان به این واقعیت تجاری، در نمایشگاه تجاری که اواخر آوریل در تاشکند -پایتخت ازبکستان- برگزار شد، نمایان شد.

طبق گزارش خبرگزاری تاس، ایگور کامینین، معاون وزیر بازرگانی روسیه، حداقل در مورد ازبکستان، مدعی شد روسیه و چین از نظر سران ازبکستان، شرکای برابر با سهم برابر در گردش تجاری هستند.

استدلال کامینین، به معنای واقعی کلمه بر پایه امید و آرزو بود. این مقام روسی برای قرار دادن روسیه و چین در سطح تجاری یکسان، به اهداف تجاری پیش بینی شده برای سال ۲۰۳۰ اشاره کرد که در آن ازبکستان امیدوار بود گردش مالی سالانه تجارت با مسکو و پکن را به ۲۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

اما آمار تجاری رسمی ازبکستان برای سال ۲۰۲۳، شکاف گسترده مبادلات تجاری بین روسیه و چین در حال حاضر را نشان می‌دهد. گردش مالی تجاری میان ازبکستان و روسیه در سال میلادی گذشته، به ۹.۸ میلیارد دلار رسید که تقریبا ۳۰ درصد کمتر از مجموع ۱۳.۷ میلیارد دلار تجارت میان ازبکستان و چین است.

به گفته منابع رسمی ازبکستان، چین از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون، برتری خود را در گردش تجاری حفظ کرده است. حجم مبادلات تجاری دوجانبه با چین در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، بالغ بر ۳.۰۱ میلیارد دلار بود و در مقابل، این رقم برای روسیه، ۲.۵ میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش اویل پرایس، ازبکستان در رقابت تجاری منطقه‌ای روسیه و چین یک ناهنجاری محسوب نمی‌شود. آمار رسمی برای سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد چین از نظر حجم معاملات تجاری با هر پنج کشور منطقه آسیایی، از روسیه سبقت گرفته است.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • رقابت تجاری روسیه با چین در آسیای مرکزی داغ شد
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد