Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از گلف نیوز، رشد اقتصادی انگلیس در نیمه نخست امسال در شرایطی به ضعیف‌ترین سطح ۷ سال اخیر رسید که به گفته مرکز اصلاحات اروپا، اقتصاد این کشور می‌توانست در صورت باقی ماندن در اتحادیه اروپا ۲.۵ درصد بیشتر رشد کند. پیامدهای اقتصادی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا که یکی از موضوعات داغ این روزهای انگلیس است باعث شده تا بسیاری از بریتانیایی‌ها در خصوص آینده این کشور نگران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز اصلاحات اروپا که خود را طرفدار اتحادیه اروپا و انتقادپذیر می‌داند گفته است مدلی طراحی کرده تا نشان دهد در صورت باقی ماندن در اتحادیه اروپا چه سرنوشتی در انتظار این کشور می‌بود. در این تحقیقات که بر اساس شاخصه‌های کلان اقتصادی ۲۲ کشور پیشرفته، قبل و بعد از همه پرسی بریگزیت تهیه شده نتیجه گرفته شده است که علت اصلی کاهش رشد اقتصادی انگلیس، فضای مبهم این کشور در دوران بعد از ترک اتحادیه اروپا است که بسیاری از شرکت‌های بین المللی را وادار به انتقال مقرهای خود به دیگر شهرهای اروپایی کرده است.

بر طبق این تحقیقات جدید، زیان بریگزیت برای اقتصاد انگلیس ۵۰۰ میلیون پوند در هفته است در حالی که به گفته موافقان بریگزیت، مزایای خروج از آن ۳۵۰ میلیون پوند در هفته است. این بدان معناست که معایب بریگزیت از مزایای آن بیشتر است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • افزایش بودجه نظامی انگلیس در کوران انتقادها
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • در همایش ملی مناطق آزاد چه گذشت؟/ قشم و کیش برترین در حوزه اقتصاد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟