Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@22:11:55 GMT

شهرداری سقز اولین حریف تیم نوجوانان صبای قم شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۱۸۶

شهرداری سقز اولین حریف تیم نوجوانان صبای قم شد

به گزارش خبرنگار مهر، گرچه دیگر خبری از تیم بزرگسالان صبا با انبوهی از افتخار و بازیکنان خوشنام نیست اما نام صبای قم حداقل در سطح فوتبال پایه کشور زنده نگاه داشته شده و تیم‌های نوجوانان و جوانان صبای قم در لیگ برتر رده سنی خود و تیم امید صبا در لیگ دسته اول امیدهای کشور حضور دارند.

تیم فوتبال نوجوانان صبا امسال در تلاش برای کسب موفقیت کار خود را از ۱۹ مهر ماه در لیگ برتر نوجوانان آغاز می‌کند و در اولین مسابقه در یک بازی خارج از خانه در کردستان به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف صبا در این بازی تیم شهرداری سقز است و سپس صبا خود را آماده رقابت با تیم‌های قدرتمند تهران و اصفهانی می‌کند به طوری که رویارویی با تیم‌هایی چون مقاومت تهران و ذوب آهن اصفهان برای تیم نوجوانان صبا چالش آفرین و در عین حال جذاب خواهد بود.

تمرینات تیم نوجوانان صبای قم از شهریور ماه آغاز شده و بازیکنان این تیم را نفرات بومی و پرورش یافته در فوتبال استان قم تشکیل می‌دهند و این تیم باید به صورت هفتگی، دوره‌ای و رفت و برگشت با رقبا دیدار کند.

این در شرایطی است که تیم‌های پایه صبای قم از نظر مالی دیگر به باشگاه صبای قم وابستگی ندارند زیرا باشگاه صبای قم در عمل از بین رفته است و ۳ تیم پایه در قم، تمام بازمانده نام صبا را تشکیل می‌دهند و تنها با نشان صبای قم بر روی پیراهن خود به میدان می‌روند.

کد خبر 4417189

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم رده نوجوانان سقز فوتبال پایه قم بوشهر کرمانشاه هفته دفاع مقدس خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح شهرکرد عاشورا دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه