Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز، کریمی در حاشیه تجلیل از بازاریان نمونه کرج با اشاره به این که در بازار پر نوسان امروز که قیمت ها بالا رفته است گفت: در همین بازار گران هم هستند کاسبانی که رعایت انصاف را دارند.

وی افزود: امروز و با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اماکن در سطح شهر اصناف مختلف مانند رستورانها، لوازم خانگی، کیف و کفش فروشی، اغذیه فروشی، مواد پروتئینی و لوازم تحریر تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی معیار انتخاب این اصناف را انصاف، اخلاق و رضایت مشتریان خواند و در پایان گفت: این طرح در روز های آینده نیز ادامه خواهد داشت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز قدردانی اصناف بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • قدردانی از بزرگان، جامعه را فاخر می‌کند
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • تجلیل کارگران شهرداری بخش رضویه