Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیم‌آبادی، پیشکسوت پرسپولیس گفت: دو تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب آسیا از لحاظ سرمایه و امکانات قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

سعید نعیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار حساس فردای السد و پرسپولیس که بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، اظهار داشت: می‌توان گفت این بازی یکی از سخت‌ترین دیدارهایی است که پرسپولیس در سال‌های اخیر پیش‌رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با تیمی که برای قهرمانی در آسیا بسته شده و از لحاظ سرمایه و امکانات قابل مقایسه با هیچ  تیم ایرانی نیست. متاسفانه و در شرایطی که السد با بهترین و آماده‌ترین بازیکنان خوب به مصاف پرسپولیس می‌آید، نماینده شایسته کشورمان در غیاب 3 بازیکن خیلی خوب خود در این بازی حاضر خواهد شد.

وی افزود: انصاری، کامیابی‌نیا و ماهینی بازیکنان مهمی برای پرسپولیس به حساب می‌آیند که امیدوارم بازیکنان جانشین آنها بتوانند بهترین عملکرد را از خود ارائه دهند. در کنار این مشکلات امیداورم فقط داوری علیه پرسپولیس نباشد. سال پیش در همین مرحله داوران در بازی پرسپولیس با الهلال به نفع تیم عربی سوت زدند و امکان اینکه این اتفاق در بازی فردا شب هم تکرار شود زیاد است. با همه این حرف‌ها پرسپولیس در چند هفته اخیر مخصوصا در بازی با الدحیل در قطر و تهران نشان داد که چه تیم با کیفیتی است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه خط حمله پرسپولیس نقطه قوت این تیم به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: علیپور و منشا در بهترین شرایط خود بسر می‌برند و اگر از سوی خط هافبک خوب تغذیه شوند حتما در قطر گلزنی خواهند کرد. البته اگر السد بخواهد خیلی تهاجمی بازی کند، بیرانوند و نفرات خط دفاع پرسپولیس می‌توانند با ارسال توپ‌های بلند برای منشا و علیپور روی دروازه السد خطرساز شوند.

سعید نعیم‌آبادی در پایان گفت: بهترین نتیجه برای پرسپولیس برد یک بر صفر و یا تساوی با گل است. باخت با یک اختلاف هم قابل جبران است از این جهت که بازی در ورزشگاه آزادی برای بازیکنان عربی یک کابوس است. پرسپولیس با هواداران پرشور و با معرفتی که دارد می‌تواند در ورزشگاه آزادی هر حریفی را شکست دهد و با السد هم کاری را خواهد کرد که با الدحیل انجام داد.

انتهای پیام/

R1331/P1435/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال