Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@17:41:51 GMT

واکنش روسیه به پاسخ موشکی ایران

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۶۶۷۸۲

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به پاسخ موشکی ایران به تروریست‌ها تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت. ناطقان: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) تأکید کرد، مبارزات ضدتروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت.
بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس»، این اظهارات سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به حملات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌ها عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز بامداد امروز دوشنبه (دهم مهر) مقر تروریست‌ها و سران گروهک‌های تکفیری را در شرق فرات در سوریه هدف حمله موشک‌های بالستیک قرار داد.
ساعت دو بامداد امروز (نهم مهرماه 1397)، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران طی عملیاتی با نام «ضربت محرم» با شش فروند موشک بالستیک زمین به زمین از کرمانشاه، مقر سرکردگان تروریستها در کشور سوریه (منطقه البوکمال در شرق فرات) را در فاصله 570 کیلومتری هدف قرار داد.
پسکوف در گفت‌وگو با خبرنگاران تأکید کرد: «مبارزه علیه سازمان‌های تروریستی در سوریه ادامه خواهد یافت و ما باید این مبارزات را ادامه دهیم».
وی ادامه داد: «در مقابل، موضع روسیه در خصوص حضور غیرقانونی نیروهای خارجی و نیروهای مسلح کشورهای دیگر در سوریه کاملا شفاف است».
روسیه همواره تأکید کرده که مخالف هرگونه مداخله غیرقانونی نیروهای خارجی در عملیات ضدتروریستی در سوریه است. مسکو اصرار دارد که تنها روسیه و ایران حق حضور در مبارزات ضدتروریستی در سوریه را دارند چرا که صرفا این دو کشور به درخواست مستقیم دولت مشروع سوریه در این کشور حضور دارند و هر گونه اقدام کشورهای دیگر به دلیل عدم رضایت دمشق، نادرست است.
منبع: فارس برچسب ها: سوریه ، روسیه ، حمله ، سپاه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سوریه روسیه حمله سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنشی به صدور حکم اعدام برای توماج صالحی خواننده رپ زیر زمینی و یکی از متهمان ناآرامی‌های سال ۱۴۰۲ ایران، آن را نقض فراگیر حقوق بشر از سوی ایران خواند.

ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: "ما بار دیگر استفاده حکومت ایران از حکم اعدام به عنوان ابزاری برای سرکوب حقوق بشر و آزادی‌های اساسی مردم را محکوم می‌کنیم. ما همچنان گزارش‌های مربوط به وضعیت توماج صالحی را از نزدیک دنبال می‌کنیم".

وی افزود: "ابزار‌های مختلفی برای اعمال فشار بر حکومت ایران به منظور مقابله با «نقض جدی و فاحش حقوق بشر» وجود دارد".


دیگر خبرها

  • در صورت اشتباه مجدد ، قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • نوحه‌خوانی مداح مشهور عرب درباره حمله موشکی ایران به اسرائیل!
  • پولیتیکو : آمریکا ماه گذشته موشک‌ های دوربرد به اوکراین ارسال کرده
  • پولیتیکو: آمریکا ماه گذشته موشک‌های دوربرد به اوکراین ارسال کرده است
  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • واکنش روسیه به مانور نظامی ناتو در نزدیکی مرز روسیه
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند