Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکابزن تیم ملی روسیه به عنوان نفر نخست از خط پایان مرحله دوم سی و سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان عبور کرد. ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مرحله دوم سی و سومین دوره تور بین‌المللی ایران آذربایجان صبح امروز در مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله 209.4 کیلومتری، دیمیتری سوکولوف از تیم ملی روسیه با ثبت زمان  5 ساعت و 14 دقیقه و 51 ثانیه به عنوان نفر اول از خط پایان عبور کرد. محمد رجبلو از تیم ملی ایران و میخائیل استوکمن با ثبت زمان 5 ساعت و 16 دقیقه و 3 ثانیه  از تیم تارتلتو بلژیک به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

 در پایان این مرحله، پیراهن طلایی به دیمیتری سوکولوف از روسیه رسید. سعید صفرزاده از شهرداری تبریز پیراهن کوهستان را بر تن کرد. پیراهن سفید (زیر 23 سال) و سبز (امتیازی) مرحله دوم نیز به محمد گنج خانلو از پیشگامان کویر یزد رسید. گنج خانلو در مرحله نخست نیز پیراهن سفید و امتیازی را کسب کرده بود.

به گزارش تسنیم، مرحله سوم سی و سومین دوره تور بین‌المللی ایران-آذربایجان صبح فردا در مسیر منطقه آزاد ارس به تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • کوهستان «پرآو» پتانسیل برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی غارنوردی را دارد
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می شود
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی