Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر: حمید داوودآبادی درباره برخی از اشکالات کمیته پیگیری ۴ دیلپمات ربوده شده ایرانی در لبنان اظهار نظر جالبی کرده است. این پژوهشگر حوزه دفاع مقدس گفته که «مستندات زیادی دارم که تکلیف حاج احمد را معلوم می کند اما جایگاه حقوقی ندارم که بخواهم آن را بیان کنم. من به عنوان یک محقق اگر سندها و بیان افراد مختلف را رسانه ای کنم، فردا همان افراد زیر حرفهایشان می زنند و من نمی توانم پاسخگو باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از شخصیت های بزرگ و مطرحی فایل صوتی دارم که از وضعیت حاج احمد خبر دارند اما می گویند از قول ما هیچ چیز ننویس. اگر هم چیزی بنویسم، ممکن است زیرش بزنند. به همین خاطر من بلاتکلیفم.»

او در گفتگو با مشرق مدعی است که «اگر کمیته پیگیری پیش ۲ نفر ایرانی و ۲ نفر لبنانی که اسامی‌شان را هم می‌دانند، بروند، مشکل کل پرونده حل می شود. برخی می‌گویند سراغ سمیر جعجع برویم که این آدرس اشتباه است؛ اصل داستان به دست ایلی حبیقه بود. فلسطینی‌ها از حبیقه به عنوان فرمانده کشتار صبرا و شتیلا شکایت کردند و خودش هم اشتباه کرد و گفت: من چند وقت دیگر مصاحبه می کنم و اطلاعاتی را درباره صبرا و شتیلا بیان می کنم... در جا بمب گذاشتند و او را کشتند. چون می‌خواست شارون را لو بدهد. اما کسی هست که ۴ ساعت با ایلی حبیقه درباره دیپلمات های ایرانی صحبت کرده و اگر او زنده بود هم مگر قرار بود چیز بیشتری بگوید؟»

این پژوهشگر دفاع مقدس در ادامه این گفتگو تصریح می‌کند: «مشکل بزرگی هست که وقتی رییس کمیته پیگیری تغییر می کند، مثل اول سعی می کنند چرخ را دوباره اختراع کنند و همه کارها را از اول شروع می کنند. متاسفانه روسای قبلی، حاضر نیستند مجموعه اسنادی که دارند را به رییس بعدی بدهند... پدر و مادر موسوی، رستگارمقدم و اخوان و پدر حاج احمد با چشم انتظاری فوت کردند اما نمی دانم چرا حقیقت را با مادر پیر حاج احمد در میان نمی گذارند و این پیرزن مظلوم را از نگرانی خارج نمی کند!؟»

کد خبر 4417650

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد متوسلیان سید محسن موسوی کاظم اخوان صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه کیوسک مطبوعاتی صفحه اول روزنامه های اقتصادی صفحه اول روزنامه های ورزشی گروهک تروریستی الاحوازیه اهواز اینفوگرافیک حمله تروریستی اهواز بی بی سی فارسی فرانسه عاشورا تلویزیون ایران اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۶۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • فوری | هدیه روز معلم واریز شد | معلمان حساب‌هایشان را چک کنند
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • ورود نماینده هلدینگ خلیج فارس به باشگاه استقلال
  • شعر شاعر پاکستانی در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان